Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har behov for dygtig SEO-ekspert!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal bruge en dygtig SEO ekspert, der kan hjælpe mig med at optimere mit firmas online ranking og tilstedeværelse! Jeg trykker t-shirt i høj kvalitet for et hav af kunder, men har på sigt selvfølgelig behov for nye leads, nye kunder og masser af new biz! Har været for fokuseret på de fysiske kunder - og skal derfor have hjælp fra den helt rigtige til at styrke mig online ... mod faktura!

PM med pitch!

Venlig Hilsen

Kevin Pihl-Nielsen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin 

Er der en konkret årsag til at du kun forespørger "SEO", eller er du åben overfor en dialog omkring hvilke online muligheder som potentielt vil kunne passe bedst til dig? 

SEO er typisk en lidt længerevarende strategi, som helt sikkert kan være profitabel. Hvis du ønsker nye kunder nu og her, så kan du med fordel kombinere din SEO-indsats, med en fokuseret AdWords annoncering, og derved skabe værdiskabende trafik indenfor en kortere horisont. 

Du er meget velkommen til at kontakt mig for lidt uforpligtende sparring ift. dine muligheder med SEO, AdWords osv. Jeg kan fanges på mail simon@erhvervshjemmesider.dk. Vi bistår vores kunder med online annoncering, og har derfor ekspertise indenfor diverse gængse medier såsom AdWords og Facebook

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)