Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til google søgning til virksomhed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg godt i gang med virksomheds start som skal være en internet side med en masse forskellige ting. Men for jeg får kunder, skal min side ligge rimeligt langt oppe på en google søgning.. Så siden ikke ligger på nr. 35 for så er der da ingen der ser det. Hvordan får man sin hjemmeside længere frem på google siderne

Mvh Andreas  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Hvilken side drejer det sig om? :)

Vh,
Caspar

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Overordnet kan du dele processen op i 3 dele :

Teknik

Indhold

Popularitet / kvalitet (også kaldet linkbuilding)

Det er svært at forklare, hvad du præcist skal gøre uden at kende siden.

Hvis du vil kan du få den analyseret igennem af én af vores eksperter 100% gratis her :

http://www.clickin.dk/gratis-seo-analyse/

/Martin Sølberg

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en virksomhed som primært skal sælge champagne og andre nydelser :) 

Mvh Andreas 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Til det bør du anvende Google AdWords. Det er de annoncer, som er øverst på alle Google søgninger. Især hvis det er relativ kendte brands, så er Google AdWords genialt. Jeg hjælper til dagligt mange webshops med deres annoncering via Google.

Hvis du søger lidt hjælp til at starte med, så kan jeg godt hjælpe dig - smid en besked på 3136 0737. Et par tips og rådgivning skal ikke koste dig en krone Smile

Venlig hilsen,

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

andreaspede:

Hej alle, jeg godt i gang med virksomheds start som skal være en internet side med en masse forskellige ting. Men for jeg får kunder, skal min side ligge rimeligt langt oppe på en google søgning.. Så siden ikke ligger på nr. 35 for så er der da ingen der ser det. Hvordan får man sin hjemmeside længere frem på google siderne

Mvh Andreas  

Som mere eller mindre "nybegynder" er du godt hjulpet med SEO-LEX, der både vil lære dig at gøre en masse selv - og at skille skidt fra kanel.

http://www.seo-lex.dk/ - og så er den jo på tilbud indtil 2. oktober...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal du finde ud af hvad du vil ranke på helt nøjagtigt. Du skal i den forbindelse være realistisk med, hvad der på kort og lidt længere sigt er realistisk indenfor de rammer du nu engang har. F.eks. vil det ikke være realistisk på kort sigt, at ranke på "champagne", så hvis du bruger alle kræfterne på det alene, så spilder du din tid og resurser. Fokuser i første omgang på det, som er muligt.

Jeg har skrevet en guide, der trin for trin gennemgår de ting, du skal gøre for at optimere dit website. Den er helt gratis og du kan læse den her: www.waimea.dk/seo 

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak!! :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)