Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overgå til digitale kontrakter fra fysiske papirskontrakter (biludlejningsfirma)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ansat som økonomielev i en bilvirksomhed og skal inden længe skrive min fagprøve.
Jeg skriver om, hvordan at vores håndtering af konktrakter kan optimeres i vores biludlejningsfirma.

Jeg oprette mig for ikke længe siden i FitnessDK, hvor at jeg blev oplyst betingelserne - og skrev under på en tablet ligesom når man henter post. 2 minutter efter lå kontrakten i min mail.
Er der nogen som kender til udbydere af denne service?

God aften

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Aconta ApS Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Tjek www.esigantur.dk , her tager min sin kontrakt, vælger hvem der skal skrive under (navn og mail) sender afsted og så modtager underskriver en mail hvorved de kan skrive under digital via smartphone eller computer med deres NemID.

Det super smart, samtidig med du for en juridisk gældende underskrift:) 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt om Penneo, men har aldrig brugt det. Måske det er en mulighed.

https://penneo.com

Tilmeldt 28. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg faldt lige over dit indlæg i forbindelse med, at jeg selv på nuværende tidspunkt er ved at skrive fagprøve om netop dette emne - altså optimering af håndteringen af kontrakter.

Nu ved jeg godt, at det er ved at være lidt tid siden, at du skrev indlægget og dermed også din fagprøve - men kunne det tænkes, at du stadig har din fagprøve liggende og evt. ville dele den med mig til inspiration?

Godt nytår Smile

Venlig hilsen

Julie

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)