Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er din erfaring at finde en programmør som partner?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis E.R Pedersen:

Hvorfor bruger du ikke Indere?

Jeg har overvejet idéen om at outsource projektet, men jeg er lidt bange for den sprogbarriere der er når man skal forklare hvordan hjemmesiden skal se ud? Jeg har godt læst i tidligere indlæg at du har brugt dem før. Har du da fået lavet en hjemmeside helt fra bunden, hvis ja - hvad kostede det ca?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

tomti:
Hvis jeg skulle få hjemmesiden lavet i Danmark hos en ganske alm. webudvikler, så vil det koste mig tomtrent 80 -150.000kr kunne jeg forestille mig. 

Var det ikke en ide at starte med at få prisniveau fastlagt ?  

Så kan du jo tage den derfra.

Uanset tror jeg det er nærmest umuligt at finde en dygtig udvikler der vil indgå samarbejde uden betaling - men måske 50/50 er en mulighed ?

( altså prisanslag 80.000,- Du betaler de 40.000,- + udvikler får andel) - Jeg ved det ikke, men så har du da i det mindste vist at du selv tror på det ved at satse et beløb..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

tomti:
Hvis jeg skulle få hjemmesiden lavet i Danmark hos en ganske alm. webudvikler, så vil det koste mig tomtrent 80 -150.000kr kunne jeg forestille mig. 

Var det ikke en ide at starte med at få prisniveau fastlagt ?  

Så kan du jo tage den derfra.

Uanset tror jeg det er nærmest umuligt at finde en dygtig udvikler der vil indgå samarbejde uden betaling - men måske 50/50 er en mulighed ?

( altså prisanslag 80.000,- Du betaler de 40.000,- + udvikler får andel) - Jeg ved det ikke, men så har du da i det mindste vist at du selv tror på det ved at satse et beløb..



Hej Jesper.
Lever du endnu :) håber du har det godt.

Se der var en ide så gør at en udvikler også vil tro på idemanden

Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Var det ikke en ide at starte med at få prisniveau fastlagt ?  

Jeg har bare på fornemmelsen at den slags er svær at sige fordi folk ikke ved hvor lang tid de skal bruge på at lave den?

Ville jeg kunne lave fundamentet selv i wordpress og så få en til at lave de ting jeg ikke selv kan programmere?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan ingen svare på da ideen lige nu er en hemmelighed :)
Så må du give noget mere.

Wordpress er god til meget men desværre er det ikke en platform til det hele

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tomti:
Jeg har bare på fornemmelsen at den slags er svær at sige fordi folk ikke ved hvor lang tid de skal bruge på at lave den?

En god programmør kan sige rimelig præcist hvor lang tid der skal bruge på det, og hvad det vil koste. Men det kræver at der er en god kravspecifikation, og at du ikke kommer rendende hele tiden med nye ting, eller siger "jamen jeg troede at det og det var med", når det ikke var med i specs. 

Et godt eksempel fra mit eget liv. Jeg deltog i et app projekt for nylig, hvor der skulle kunne tages billeder, som skulle uploades til en server, så andre andre kunne se dem. Fint nok, ikke voldsomt svært, men så kom opgavestilleren tilbage og sagde noget i retningen af: "Jamen jeg troede at jeg kunne bruge filtre og tegne på billedet, for det kan jeg i alle andre lign. apps". Jo tak, men det er altså lige X timer mere der ryger i projektet så...

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg kender to forskellige. En som er Danskejet og en anden som er udlandskejet.

Men de har begge erfarne og dygtige programører til rådighed. Kan du ikke flydende Engelsk? Så burde det ikke være noget problem.

Jeg hyrede de seneste på månedsbasis og det var jeg glad for, de fiksede og fik lavet videre på mit eget CRM som snart kan føres ud til andre i online verdenen. 

Skriver lige i PM.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis E.R Pedersen:

Hej igen.

Jeg kender to forskellige. En som er Danskejet og en anden som er udlandskejet.

Men de har begge erfarne og dygtige programører til rådighed. Kan du ikke flydende Engelsk? Så burde det ikke være noget problem.

Jeg hyrede de seneste på månedsbasis og det var jeg glad for, de fiksede og fik lavet videre på mit eget CRM som snart kan føres ud til andre i online verdenen. 

Skriver lige i PM.



Dennis det hedder freelancer.com og jeg tror de fleste kender siden.
Mange prøver og finder ud af at kultur og kemi ikke hænger sammen.
Dog er mangle glade i starten indtil de bliver flået for penge og dårlig kvalitet.

Er sket mange gange og har en del kunder som har været turen igennem.

Hvis det ikke er din oplevelse så tillykke og behold dem inden de får for travlt med alt andet end lige dig.

Når det så er sagt.... hvordan kan det være at du spammer hele amino til med freelancer.com?
Tror de fleste har set det og vi er altså ikke i Indien.

Fint at fortælle det men så henvis til freelancer.com og så er den pot ude.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Dennis det hedder freelancer.com og jeg tror de fleste kender siden.
Mange prøver og finder ud af at kultur og kemi ikke hænger sammen.
Dog er mangle glade i starten indtil de bliver flået for penge og dårlig kvalitet.

Er sket mange gange og har en del kunder som har været turen igennem.

Hvis det ikke er din oplevelse så tillykke og behold dem inden de får for travlt med alt andet end lige dig.

Når det så er sagt.... hvordan kan det være at du spammer hele amino til med freelancer.com?
Tror de fleste har set det og vi er altså ikke i Indien.

Fint at fortælle det men så henvis til freelancer.com og så er den pot ude.

Aner ikke hvad det er du snakker om, har aldrig nogensinde nævnt eller tænkt mig at nævne freelancer.com. 

Ved ikke hvordan du får det ud af det jeg skriver, jeg kender trods mennesker i mit netværk som ikke er en side, og havde skrevet siden ind hvis det var det jeg mente.

Måske du skulle læse mine indlæg igen før du vælger at 'angribe' mig, da du er langt ude i din statement. Men du kan skrive i PM hvis du har et problem med mine indlæg, kan ikke se hvorfor du skal smide det op i en andens indlæg?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skam ingen problemer Dennis
Bare et par venlige ord om at vi har set dine Inder.

Undskylder på hele forvaltningens vegne Zip it!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)