Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en partner/ide-udvikler kig her.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 30
Fra  Circle of Things Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer. 

jeg er på udkig efter den helt rigtige forretningsidé som vi sammen kan sætte i gang. Så sidder du og har en ide, men mangler en partner så kontakt mig. 

 

Lidt om mig selv:

Min egen begrundelse er at jeg har en skabertrang, som jeg mener bedst kan udfoldes som iværksætter (Som iværksætter er der jo naturligt at formålet er at tjene penge, ellers kunne man jo lige så godt kalde sig kunstner). Jeg studere cand. merc. på Aalborg universitet, hvor jeg til efteråret kan vælge at bruge et semester på at starte virksomhed op, eller gå i praktik i en virksomhed. Min plan er at jeg vil udnytte de mange ressourcer, der er til rådighed på universitet til at starte egen fuldtids virksomhed. Dette betyder jeg kan "nøjes" med min Su i startfasen, altså der vil ikke blive udgifter til løn til mig. Jeg har i forbindelse med min uddannelse den teoretiske viden omkring virksomheds opstart samt et netværk af folk indenfor stort set alle studie retninger. Jeg mangler den praktiske indgangsvinkel, det er her jeg håber vi kan finde fælles fodslag.

 

 Jeg har selv en del ideer til potentielle vækstintensive virksomheder, men vil egentligt helst indgå et partnerskab med en anden mand med en anden baggrund end min egen.

 Alle brancher har interesse, dog ikke opstart af håndværks erhverv.

Send en PB eller en mail hvis der er nogen der har interesse. 

 

www.giverr.dk  Giverr - Gaver direkt på telefonen, send mere end en hilsen 

Fra 5500 Middelfart
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig!

Jeg har selv en masse ideer til mulige projekter, men modtog til min store forundring ikke et eneste svar på mit indlæg af 31.12.2007. Jeg er igang med et større projekt, som omhandler nyre hjælpestoffer til fødevareindustrien, men er samtidigt "på jagt" efter mulige samarbejdspartnere. Du skriver at alle brancher har interessen, men det vil trods alt være interessant at høre lidt om dine interesser.

 Mvh/CarstenS

Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Fra  Microcom Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa...

stadig frisk på en udfordring ??

gi lige et prej.

 

klaus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)