Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Aarhusbutik - Søger små selvstændige med unikke produkter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle dejlige Amino´ere :)

Jeg er i opstartsfasen af mit selvstændige eventyr, og mangler lidt input.
Min plan er at starte en mindre butik i Aarhus, hvor små selvstændige kan "leje" sig ind på en hylde eller mere. Så de kan få deres produkter i en fysisk butik, uden selv at skulle stå for det. Lokalerne er i hus, og ligger nede i det funky latinerkvarter.

Jeg har fået kontakt til et par stykker selvstændige, men vil vanvittigt gerne række længere ud, så jeg har en god bunke ved opstart.

Hvor pokker gør jeg det henne? En god Aarhus placeret informationsside eller lignende? Flyers ud? Hvordan ville jeg kunne fange jer eventuelt?

På forhånd tusinde tak ;)

Christina

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Det lyder interessant. Jeg vil gerne høre mere om dit koncept. Jeg er i Aarhus i starten af næste uge, så jeg kunne evt. lige komme forbi din butik.

/Nicolai

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hvor kan vi finde dig?

I hvilken retning bliver det? Kunst, tøj, eller noget andet?

Der er flere her på Amino, som vil være interesseret. Skriv dog mere om projektet.

vh Amadeo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amadeo

Ja, jeg kan godt se interessen er stor. Havde ikke lige forudset et enkelt Amino-oplæg ville give så meget, men super fedt!
Jeg har taget et lille skriv fra forretningsplanen:
"Ide:

Butik med varer. Butikken skal sælge små (nystartede med eller uden cvrnumre) selvstændiges varer. Primært brugskunst, men også tøj, tørklæder osv.
Der vil løbende være en udskiftning på hylderne, da der vil komme nye til.
De selvstændige vil blive udvalgt, og skal være så ”grønne” som muligt. Butikken lægger stor vægt på bæredygtighed.
Der vil være hylder, reoler evt. borde til rådighed, hvor man kan leje sig ind. Butikkens interiør kan flyttes på, så den vil kunne imødekomme ønsker hos sælgerne.

Butikken:
Butikkens indretning vil være rå. Ubehandlet træ. Metal. Industrielt.
Også her vil det bæredygtige skinne igennem. Alle materialer til interiør vil være reuse eller upcycling.

Kundegruppe:
Butikken henvender sig til en kundegruppe, som gerne vil købe noget unikt før det bliver stort. Tænk Finders Keepers, inden det blev stort og mainstream.

Lokation:
Latinerkvarteret, Mejlgade.

Opstart:
Ultimo November 2016"

Henvend jer gerne til mig på 42404426 eller christinagaagaard@gmail.com

Christina

Fra Kjellerup
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 74
Fra  MTech-Innovation Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har hørt fra min bedre halvdel at din email ikke fungerer. 

Er det den korrekte adresse?

Mvh

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Mine lokaler er desværre blevet ramt af en tåbeligt uheldig vandskade. Dette projekt er lagt på hylden på ubestemt tid :(

Christina

Tilmeldt 30. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina. Du må godt ringe til mig, jeg er selvstændig og sælger mine små glasengle fra bl.a. glasmuseet i Ebeltoft, så de er i orden og meget salgbare - 21445718 - Astrid Munck

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)