Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spistested med tagterrasse i Rosengårdscenteret

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Måske har denne post mest at gøre med jer, der kommer fra Fyn eller har kendskab til Rosengårdscenteret.

I lørdags var jeg på en lille hyggetur med min kæreste. Vi skulle have lidt frokost og shoppe lidt. Det var skønt vejr og da vi stod ude ved bilen tænkte jeg. Det er egentlig mærkeligt, at der ikke er nogle spisesteder med en tagterrasse, hvor man kan sidde ude og nyde sin frokost og få et break fra det efterhånden store center. 

Det er egentlig ikke en forespørgsel på regler eller andet, da jeg overhovedet ikke er interesseret i, at drive et spisested (Så snup bare ideen, jeg ved jeg fandt på den først Big Smile ), men er der nogle der ved om, det er fordi det ikke kan godkendes, at der ikke er sådan et sted? Vi snakkede om, at det selvfølgelig er fyldt med omkostninger, at skulle lave sådan et spisested og er meget sæsonpræget, men alligevel..... 

Jeg kunne da sagtens forestille mig, at benytte sådan et sted, men er det kun mig? 

Anyway, jeg ved at det er et lidt underligt indlæg, men jeg måtte have lidt luft og en debat fra ligesindede :)

Rigtig god dag til jer alle :)

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)