Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har tænkt på at lave en hjemmeside. Vi kunne godt bruge et link til en god hjemmeside hvor man kan komme i gang med at lave sin egen hjemmeside. Så skriv gerne hvis i ved nogetSkype-Smile

Det må godt koste lidt penge:)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der er skrevet er det Wordpress, som er super godt hvis man er en smule teknisk. Er man ikke det er der mange andre løsninger som WIX osv, hvis man søger på google kommer der masser frem. 

Hvad skal side kunne ? 

- Hvis du kunne have interesse i det kan jeg give dig et tilbud på at lave en hjemmeside til jer. Min mail er kcbodker@gmail.com

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din henvendelse jeg har skrevet en mail.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En basic hjemmeside: Wordpress
Webshop: Shopify

Smid mig en besked, hvis jeg skal hjælpe dig videre med hvordan du / i tager det næste skridt.

Vh.

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 35
Fra  TIAGRO Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob og Asger. 

Der findes mange mange "drag&drop" hjemmeside bureauer. Ex. wix, webs osv. 

Disse er ganske fine til at teste produkter og målgruppen, men på bare "lidt" længere sigt, er en færdig webløsning LANGT mere attraktiv og brugbar. 

Både i forhold til brugeroplevelse, men også i forhold til søgemaskiner og design. 

Uanset hvad i beslutter jer for, tager vi gerne en snak om de forskellige løsninger, og vi komme naturligvis gerne med et tilbud på en færdig og brugbar løsning. 

Fortsat go' søndag! 

Mvh 

TIAGRO

TIAGRO - Vi producerer digitale løsninger til private og virksomheder! 

Se mere på www.tiagro.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob og Asger 

Antager at formålet med jeres nye hjemmeside er at skabe opmærksom omkring jeres virksomhed? Overvej hvorvidt disse "Lav selv din egen hjemmeside" services efterlever de visioner I har får jeres virksomhed. 

Ved at benytte et system som WordPress CMS, så får I langt mere kontrol over det visuelle. Mulighederne er tilsvarende langt større, og I kan derved få skabt en online profil der passer til netop jeres målgruppe og produkt. 

I kan evt. søge lidt inspiration på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer - Disse er alle lavet i WordPress CMS :-) 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob og Asger

I skal være meget velkommen til at prøve NemmeHjemmesider.dk af, og er der noget i har brug for hjælp til så skriv endelig.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)