Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtpriser til udlandet?! Vanvittigt

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Arne G.:
Du har ligeledes også en utrolig tendens til at kommentere tråde, for at opsætte dine egne små begrænsninger.

Små begrænsninger? lad mig endelig høre hvad det er du mener.

Nu blev der jo oprindeligt spurgt til prisen på pakker , hvorfor er det så du kommer med en eller anden forklaring om breve?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Min erfaring tilsiger mig, at den almene "forbruger" (og derved også mange nye iværksættere) ikke kender forskellen på "pakker" og "breve" hvorfor udtrykkene anvendes i flæng. Mange har måske slet ikke behov for track and trace, samt forsikring, mens andre har. Derfor er både et (maxi)brev, et rekommanderet (maxi)brev og en reel pakke i spil her. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
... Det er både grundet fragt og grundet portugisere og alle andre, som første prioritet køber fra lokale shops med deres eget sprog, deres egne typiske betalingsløsninger osv. + mulighed for at returnere let og billigt.

Jeg synes at John har en rigtig god pointe.

Desuden var det måske værd at overveje at finde et pakkehotel, eller hvad det nu hedder, i Portugal, som kan sende pakkerne ud for dig, lidt som ved dropshipping. Så kan du måske nøjes med at sende en palle med varer en gang i mellem, hvilket sikkert er billigere pr. enhed end at sende enkeltpakker.

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten, kan godt se hvad du mener.

Dèt med Portugal var dog blot et eksempel - det er ikke sikkert jeg vil få en ordre fra Portugal.

Jeg står blot i den situation, at min målgruppe befinder sig i udlandet (Europa) og de skid* fragtpriser ødelægger det hele..

Fx. til Norge er fragtprisen 115 kr. (0-1 kg) hos pakkelabels.dk - Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet, at fragten ville være så dyr...

Fatter ikke hvordan Webshops, som sælger til udlandet, kan få det til at køre rundt...

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Har ikke læst alle svar så måske gentager jeg noget.

Der er forskellige faglige organisationer man kan være medlem af og få gode rabatter med GLS og UPS.

Jeg mener feks at du igennem FAGA kan få gode rabatter til udlandet med UPS.

http://www.faga.dk/da-DK/Medlemsfordele/Rabataftaler.aspx

Jeg havde aftale med Postdanmark det første år i min shop, men da jeg kun har få ting der bliver nød til at sendes som pakker sendte jeg ikke nok og kunne ikke forny aftalen og så er priserne desværre fuldstændig sindsyge.....men tror også jeg ville satse på GLS eller UPS fremfor Post.dk

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 62
Fra  E-væsker Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik, du kan sende dine pakker langt billiger med GLS, du kan bare kontakt GLS og oplyse ca hvor mange pakker du regner med at sende årligt...

Ellers kan du sende dem med DHL (fra Tyskland) det er langt det billigste, som f.eks. til Norge, da GLS er alt for dyr til Norge.. 

Endelig hvis du ønsker at sende pakker til Danmark, kan du sende dem via DAO, som du køber på coolrunner.dk.

Håber det var svar nok eller hvad?    

Hos E-væsker kan du købe alt i billig E-væsker med nikotin, og E-cigaretter!

Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik, 

Kan du ikke ringe til mig på 53 73 16 12 - jeg VED du kan få en meget bedre pris end den nævnte. 

Ser frem til at høre fra dig. 

Mvh

Renate Michelle Pedersen

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)