Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger iværksætter netværk i KBH området

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

For at præsenterer mig selv kort, så er jeg en 19 årige iværksætter, som lige er flyttet fra Aarhus til københavn, for at satse alt på min virksomhed. Min virksomhed er en meget innovativ datingapp, som både er gratis og sparer vores fremtidge brugere penge. Vi forventer at disrupte den eksisterende datingbranche, indenfor seriøs dating. Appen vil blive lanceret i København indenfor et par måneder. 

Derudover har jeg ansvaret for konceptudvikling i firmaet Appkoncept, som udvikler apps til nogle af Danmarks største firmaer. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig over email: 
Frederik@AppKoncept.com

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Det har aldrig været nemmere at få et netværk som (tech) iværksætter i København. Der sker rigtig meget og alle er velkommen!

CPHFTW samler alle events, nyheder etc. Så det første du bør gøre er at tjekke deres events ud og tilmelde dig deres nyhedsbrev (en gang om ugen sender de en oversigt over events). TechBBQ er desværre udsolgt (det havde ellers været en god start), men det er opvarmning i Founders House i morgen.

Jeg tror at den nemmeste måde at få et iværksætter netværk i København, er at få en kontorplads i enten Founders House eller Rainmaking Loft (eller måske nogen af dem her). Det er der det hele sker :)

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 13. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar Martin! 

Jeg har i fovejen et stort kontor sammen med mine cofounders. Men CPHFTW er et guldkorn - tak for det! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)