Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker godt tilbud fra trykkeri!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 16
Indlæg ialt: 16
Fra  #NOCAGE Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ønsker et hammer godt tilbud fra et trykkeri.

Det jeg skal bruge først er 10 sorte T-shirts uden nakkelabel, som er i en damemodel f.eks ST205 eller ST206 eller unisex ST319 fra "Label free" eller i et helt andet mærke, bare uden den famøse nakke mærkat. Billig, men god pasform der holder. 

Motivet der skal trykkes, er i sort og hvid. Jeg forestiller mig det i A5 størrelse. 

Jeg skal bruge denne ordre, så hurtigt som muligt. Det er det aller første jeg skal have trykt, og jeg er ved at gå til af spænding. 

Vh

Marie-Louise (fra Vejle) 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie-Louise.

Jeg tror du kommer til at vente længe på et godt tilbud, det er de færreste som er interesseret i at lave 10 stk. T-shirt. Ellers er det vel bare at slå op på google med t-shirt med eget tryk"

Jeg ville skynde mig ned i nærmeste sportsbutik hvor de tit også trykker på tøj, det er nok den nemmeste, billigste og helt sikkert hurtigste.

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 11. Sep 16
Indlæg ialt: 16
Fra  #NOCAGE Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe

Tak for at du tager dig tid til at svare mig. Du har nok ret, det er vist ikke den store bestilling vi er ude i;-D Jeg vil bare gerne starte i det små, og hvis prisen er god-så få trykt nogle tasker også.
Jeg synes det er et rigtig fint råd med sportsforretningen, tak for det. Mandag vil jeg prøve at ringe rundt til trykkerier.
Vh
Marie-Louise

Tilmeldt 11. Sep 16
Indlæg ialt: 16
Fra  #NOCAGE Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Skype-BigSmile

Jeg vil også gerne have tilbud på 20 stk i f.eks lilla, grå, sort. 

Det vigtigste er at det er en pæn damemodel, ikke noget med kæmpe ærmer og så skal der ikke være nakkelabel i.  

Håber der er nogle der vil hjælpe. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)