Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send web/mobil udviklingsprojekter min vej, og få del i omsætningen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 12
Fra  vanillapp.com - Udvikling, rådgivning, projektledelse. Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit selskab rådgiver omkring, leverer og drifter specialudviklede web-apps og mobil-apps - Det kan være booking-systemer, e-commerce, integration mellem systemer, eller andet hvor en standardløsning ikke er den rigtige.

Selv har jeg gennem 20 år været ansvarlig for udvikling og drift af et større antal webløsninger og senere mobilapps for store og små kunder. I dag arbejder jeg med et team af udviklere i flere dele af verden, hvilket gør os i stand til at levere høj kvalitet indenfor meget rimelige tids- og økonomirammer.

Jeg vil gerne i kontakt med nye potentielle kunder. Derfor er jeg interesseret i at samarbejde med andre web/mobil-fokuserede virksomheder eller freelancere, som leverer andre typer services til virksomheder, og som måske har kendskab til andre behov eller projekter som kræver specialudvikling.

Jeg tilbyder til gengæld 10% af projektets omsætning for hvert projekt der indgåes aftale omkring. Jeg varetager selv rådgivning, salg og forhandling - Du behøver kun levere et nogenlunde varmt lead :).

Kontakt mig på thomasn@vanillacdn.com

Håber det kan have interesse derude,

Thomas

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)