Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny freelancer portfolio - feedback

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lavet min personlig freelancer portfolio side om, så den er lidt mere moderne og minimalistisk. Der er nogle referencer og showcase, som i er også meget velkomme til at skrive noget om, men primært er det hovedsiden det drejer sig om. OBS showcase med digitale løsninger er en større projekt som kommer på senere.

Siden har en somewhat responsive parallax, eg meget letvægt og hurtig

http://pinzdesign.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke kendskab til dette cms men gætter på det er bygget fra bunden af derfor man skal huske mange ting som forgår automastiske i blandt andet Wordpress  

din side kan tilgåses både  http://www. og uden www dette skaber duplikat lav en  et 301 redirect til din fortrukne url 

der mangler alle sider tjekkede gode lange meta titler og meta beskrivelser lav titlen 40-60 tegn og meta beskrivelsen 120-160 tegn 

der mangler et godt links til din facebook firma side og google plus 

der mangler at bruges h2 overskrift på siden og der mangler det vigtig h3 også de mindre vigtige h4 h5 h6 er hellere ikke i brug og siden er meget tekst fattig lav mindste et par sider med 500 ord med h1  og underoverskrift h2 , h3 i teksten lav gerne en blog på siden om nyheder og tips .

jeg savner mere tekst om dig gerne grundigt beskriver hvad man kan , jeg savner dit cvr nummer på siden og gerne en firma adresse også på siden det skaber troværdighed synes jeg 

jeg kan se nogle fejl https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fpinzdesign.com%2F&tab=mobile jeg ved dog ikke hvordan retter dem i dit cms men en grøn pagescore er klart at anbefale i følg google 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din side er svær at læse - tingene springer rundt, især på min QHD skærm i fuld opløsning.

Derudover skalere det ikke ordentligt til 720p, boksen med flueben bliver klippet i bundet (eller rettere, teksten overflower over din div). 

Når man hover over dine showcase bokse kommer der tekst frem, men showcase overskygger teksten så den er svær at læse. Den første showcase boks virker heller ikke, man kommer ikke videre i forløbet.

Dit velkomstbanner på venstre sider er meget mærkeligud ved 720p.

Det står på 11 linjer.

Din Joomla showcase er dejlig og nem overskuelig.

Alt sammen er set på Chrome.

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Update

Tak for jeres dejlig, detaljeret feedback, der er mange ting som jeg vil tage stilling til, bl.a. seo optimisering og google page score.

Det med teksten, som faldt ud af boksen er muligvis noget jquery bug, der er en script som skulle gøre alle bokse lige.

Jeg har lavet siden helt om, da parallaxen drillede alt for meget, og det vil være svært at tilpasse den til ny kontent hver gang.

Nu er det en simpelt one-page solution, og for at undgå misforståelser, eller hvis du er bare nysgerrig så ligger den gamle side her

Venter spændt for jeres kritik/kommetar :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivan:

Update

Tak for jeres dejlig, detaljeret feedback, der er mange ting som jeg vil tage stilling til, bl.a. seo optimisering og google page score.

Det med teksten, som faldt ud af boksen er muligvis noget jquery bug, der er en script som skulle gøre alle bokse lige.

Jeg har lavet siden helt om, da parallaxen drillede alt for meget, og det vil være svært at tilpasse den til ny kontent hver gang.

Nu er det en simpelt one-page solution, og for at undgå misforståelser, eller hvis du er bare nysgerrig så ligger den gamle side her

Venter spændt for jeres kritik/kommetar :)

da jeg tjekkede siden kan den stadigvæk denne her fejl ,din side kan tilgåses både  http://www. og uden www dette skaber duplikat lav en  et 301 redirect til din fortrukne url 

pagescore den er forbedret en del Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så klaret, jeg har dermed opsat en certifikat, så nu er siden sikret med ssl

Pagescore er 67/100 mobil, 84/100 desktop lige nu

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivan:

Det er så klaret, jeg har dermed opsat en certifikat, så nu er siden sikret med ssl

Pagescore er 67/100 mobil, 84/100 desktop lige nu

godt klaret jeg ved selv hvor et stort arbejde at få sin side til at spille maksimalt seo der mangler mange ting endnu men rom blev jo ikke bygget på en dagSmile 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)