Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid gik der før i begyndte at få ordre?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren:
Hvis du bare sætter nået til salg, uden at give en masse brugbart gratis information til kunderne, så de kan se en værdi i produkterne, forsvinder kunderne.

Tusind tak for det hele Søren - Jeg er meget enig i det med at det ligner lidt en affiliate side, men jeg kan ikke lige se hvad jeg skulle ændre. Jeg synes primært det er værst på selve produktsiderne. 

Men tak for det hele, det vil jeg selvfølgelig kigge igennem.

Og så vil jeg lige sige at vi i dag har modtaget 3 ordre allerede efter jeres forslag til ændringer i alle sammen har kommet med :-) Mange tak!

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Simon, Et par måneder.. Det er sværere at sælge konsulent ydelser end ting !! Hvis jeres opfindelse/innovation har teknisk karakter er en ansøgning om patent - eller brugsmodel en mulighed. Væsentlig adskillelse: patent Tydelig adskillelse fra det kendte: ansøgning om brugsmodel Send en pb en email til info@ludvigsenpatent.dk så sende jeg en guide om hvilke steps du skal igennem for at patentere Mvh Mogens Ludvigsen Ludvigsen

[Manuel signatur med links udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)