Jeg bliver nød til at lufte min vrede og dele en indsigelsessag på Dankort på min webshop. Ikke nok med at NETS har en lang behandlingstid på flere måneder, selvom de selv siger det normalt tager 14 dage. Nej så er NETS også hammerende ligeglade med deres kunder. Sagen er at d. 25 juni 2016 modtager jeg en Dankort indsigelse på kr. 249 + et indsigelsesgebyr på kr. 200 med noten om at kunden ikke har modtaget sin ordre. Alt bliver sendt med t&t så jeg slår hurtig ordren op og kan se at ordren er leveret til kunden d. 18/05-2016 samt underskrevet med kundens efternavn. Herefter søger jeg min e-mail indbakke efter kunden. Men jeg har ikke modtaget nogle henvendelser fra kunden. Jeg ringer til Nets samme dag d. 25 juni 2016 og spørger om det virkelig kunne være rigtig at kunden ikke skulle indsende nogle former for dokumentation på at kunden har forsøgt at være i kontakt med os. NETS fortæller at det skal kunden ikke, kunden skal blot skrive under på en indsigelsesformular i deres pengeinstitut. Vi har videresendt dokumentationen til kortholders pengeinstitut, som vil forelægge den for kortholder Vi vender tilbage indenfor 14 dage med en afgørelse i sagen. I dag d. 15 september 2016 får jeg en afgørelse tilbage fra Nets (altså 2½ måned efter jeg har indsendt dokumentation og 1½ efter de har indsendt dokumentation til kundens pengeinstitut. Selvom de lover 14 dage. I mailen skriver NETS: Vi har hørt fra kortholders bank som meddeler, at indsigelsen fastholdes. Hvad pokker sker der lige, er der ingen retfærdighed i denne verden?
PS: til alle jer svindler der har fået leveret varer som maxibrev og gjort indsigelse på manglende levering. Nu kan i gøre det BIG TIME på pakker sendt med t&t til jeres egen adresse. Bare husk og kigge jer selv i spejlet når i går i seng og stå ved jeres svindelnummer når banken ringer til jer, så sker der ingenting :) |
Gå til Ekstra Bladet og se om de gider at tage sagen op eftersom Nets snart skal på Børsen sidst på måneden. Det er jo altid spændende at læse om hvordan Nets er ligeglade med deres kunder :-) Og alternativ - brug ikke mere tid på sagen, gå en lang tur i skov og få rystet sagen af dig, og huske på at der desværre er svindlere og forbrydere som vil gøre alt for at svindle - Glæd dig over at det ikke var 10.000 :-)
Go' karma sendes til dig....