Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - hvilket cms skal jeg vælge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Overvejer at lave en ny webshop, har i dag nogle webshops i opencart men er ikke vild med backenden - er der noget der er nemmere og mere overskueligt og hvor man samtidig kan få nogle lækre templates - det skal gerne være meget lige til at gå til.

Kom frisk med jeres tanker og erfaringer.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udarbejder alle vores kunders webshops i WordPress CMS, med implementering af WooCommerce webshopmodul. Dette fungerer rigtigt godt til det gængse behov der måtte være for en funktionel og brugervenlig webshopløsning. 

Du er velkommen til at smide mig en mail hvis du ønsker lidt sparring herom :-) 

simon@erhvervshjemmesider.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil også anbefale dig en Wordpress løsning med WooCommerce som e-handels-plugin. Det er brugervenligt og der findes mange gode og flotte temaer, som er lavet til netop at understøtte WooCommerce. Det kan ofte betale sig at give et mindre engangsbeløb for et velstruktureret og godt programmeret tema, som både er hurtigt og SEO-optimeret. 

Hvis det er noget, du får brug for hjælp til, så skriv gerne til mig på kontakt@jessenmedia.dk

mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man købe en Mercedes eller BMW  - det er lidt det spørgsmål du spørger om :-) Der findes masser af indlæg med forskellige webshop systemer på Amino. De fleste systemer har jo en gratis test periode, så er det vel bare det du skal prøve, fordi det som virker for dig, virker måske ikke for mig.

Og endelig skal de nuværende produkter i dine shops overflyttes automatisk til ny shop, så er det måske værd at finde ud af om det kan lade sig gøre

Held og lykke med projektet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)