Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger shipping mellemmand Hong Kong

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en, der kender en fra Hong Kong som kunne være interesseret i at videresende nogle vare fra Hong Kong som virksomheden ikke sender ud af landet. 

Der er tale om 3 flasker fra en butik kaldet citysuper. Der er endvidere tale om en engangsbegivenhed. 

Jeg har lavet en standard template som umiddelbart skal sendes via email til butikken, hvor de så sender varerne videre til en i HK og dernæst skal personen i HK sende det videre til mig. Det er også muligt at købe flaskerne direkte i citysuper, således at der ikke sås mistanke om smugling eller noget i den dur. Jeg er oprigtig bare interesseret i disse flasker. 

Jeg havde forestillet mig at betale for ydelsen, således at det både kommer dig og din partner i Hong Kong til gode, men mest af alt håber jeg på at finde en person som er villig til at gøre dette for at hjælpe mig og selvfølgelig lidt for egen vindingsskyld. 

Giv endelig lyd fra dig :) 

Med venlig hilsen
Joachim 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

icejokke:
Det er også muligt at købe flaskerne direkte i citysuper, således at der ikke sås mistanke om smugling eller noget i den dur. Jeg er oprigtig bare interesseret i disse flasker. 

Naturligvis vil der være fare for en eller anden form for smugling. Hele projektet virker sgu noget mærkeligt - hvorfor er de  flasker så vigtige, hvad indeholder de ?

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

De indeholder simpelthen bare vand, som i og for sig gerne må hældes ud af mellemmanden i HK, da det bare giver en højere fragtpris. 
Det er fordi jeg synes de er estetiske og vil gerne bruge nogle af detaljerne til en fremtidig flaskeproduktion :) 

Jeg ville selv være skeptisk, men hvis mellemmanden i HK selv kan gå ind i Citysuper, som minder om Irma, og købe 3 vilkårlige flasker fra hylden - så eliminerer vi det suspekte :) 


Med venlig hilsen 
Joachim 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)