Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentlig visning af tv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Til at starte med..., jeg har betalt til Gramex og Koda i mange år i en tidligere spillehal, hvor vi spillede musik i baggrunden.

Jeg er nu rykket i større lokaler og derfor var det naturligt, at jeg satte et par tv skærme op da jeg nu også tilbyder odds.

Jeg fik forleden dag Canal Digital i røret. Jeg vidste faktisk ikke, at de også skulle have en del af kagen. Lige som jeg blev gjort opmærksom på, at Viasat.

Det er nemlig sådan, at jeg har fået anskaffet mig 3 gange 46" og 3 gange 24". Det ene tv kører måske 10 timer om dagen. De andre kører nok i snit 2 timer om ugen. Typisk når der er CL eller landskamp.

Mit spørgsmål er nu, om det er muligt for mig, at lave et adskilt rum, hvor der ikke er adgang for offentligheden. Medmindre at de er medlemmer?

Og der er der så mulighed for, at disse medlemmer kan se alt det tv de gerne vil?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tvivler jeg stærkt på, eksempelvis skal campingpladser også punge ud. Der er jo ikke offentlig adgang med mindre man har betalt for en plads på pladsen og alligevel skal de betale.

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En campingplads er vel offentligt.

Jeg har tænkt mig at smide om mig med medlemskort osv.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du har tænkt dig at smide om dig med medlemskort er det jo også offentligt.

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du er med på pointen ik?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)