Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uhyre lave priser på SEO og tekstforfatning!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino'er :) 

ÅH NEJ!!! - Jeg sidder og planlægger næste måneds arbejdsopgaver og jeg opdager, at jeg har en del ledige arbejdstimer. Det passer mig faktisk ikke særlig godt, for jeg vil helst have så meget at lave, at selv min mand bliver stresset (Vi ved jo alle godt, at mænd har svært ved at blive stresset, fordi de bare er bedre til at leve i nuet end kvinder)! 

Så derfor vil jeg giver alle Amino'er (og jeres netværk, hvis I spreder rygtet) nogle helt særlige tilbud: 

- Skal I have lavet ny tekst til hjemmesiden?

- Har I brug for sparring/rådgivning af 2017's markedsføringstiltag og/eller budgetplanlægning?  

- Hvordan går det på de sociale medier? - Skal vi lave en strategi, som I kan prøvekøre resten af året og være klar til at tage de sociale medier med storm i 2017?  

- SEO? - Ja ja alle taler om det og alle synes de er eksperter. Det er jeg ikke, men jeg ved rigtig meget og kan også hjælpe jer på vej! 

- Eller har I et helt andet projekt, som jeg kan hjælpe med? 

Så sidder jeg klar til, at tage mig rigtig godt af jeres markedsføring! Nu sidder I nok og tænker "Hvad koster det så? Det plejer, at være så dyrt", men fortvivl ej! Jeg vil bare gerne have min kalender fyldt op med en masse spændende opgaver, så priserne bliver skruet helt ned til et minimum, så der stadig er plads til annoncering ;) 

Min timepris er blot 299 kr. + moms hele oktober og november måned og henviser I en anden til mig inden jeres opgave er løst, så får I yderligere 10 % rabat på jeres faktura. Det er selvfølgelig også muligt, at få en fast pris på jeres opgave til lige så gode priser. Selvom I booker mig på timebasis, så aftaler vi hvor mange timer, der skal bruges på opgaven inden. 

Skal vi så ikke også lige aftale, at på alt tekstarbejde og SEO udsteder jeg tilfredshedsgaranti, hvilket betyder, at mit arbejde først slutter, når I er helt tilfreds!! 

Smid jeres mail i kommentarfeltet eller send mig en mail på anita@farosmarketing.dk, så kontakter jeg hurtigst muligt! 

Jeg ser frem til, at få en sprængfyldt kalender i hele oktober med en masse spændende opgaver fra jer! 

De bedste hilsner 

Anita 

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Pssss.... Jeg laver selvfølgelig jeres SEO-analyse helt GRATIS - Også selvom I nødvendigvis ikke booker timer hos mig ;) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)