Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onlinebetaling via Shopify (PayPal, Nets, YourPay)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Anders:
Med en integreret løsning mener jeg, at kreditkortoplysninger modtages i Shopifys betalingsvindue og at betalinger kan hæves inde fra Shopify.

sålænge du ikke kobler 3.parts ting ala MobilePay, 3D-secure, Viabill eller lign. er der en fuldt integreret løsning. Inde hos Shopify hedder det vist "QuickPay v10".

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvad med 3D secure - kan man slå det fra, og hvor længe? ;-) Ifølge de svar jeg har fået fra jer tidligere kan man ikke slå 3D secure fra hos jer?

Fint, at få udredt eventuelle misforståelser...

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Anders:

Men hvad med 3D secure - kan man slå det fra, og hvor længe? ;-) Ifølge de svar jeg har fået fra jer tidligere kan man ikke slå 3D secure fra hos jer?

Fint, at få udredt eventuelle misforståelser...

Det afhænger i højere grad af din indløser.

Der er (endnu ikke 3D-secure) på dankort.

Bruger du Teller til internationale kort er du underlagt SecurePay - og kan derfor "risikere" 3D-secure

Bruger du Clearhaus har de noget lignende SecurePay - men der ved du som merchant om du rammes eller ej.

Andre indløsere kræver også 3D-secure efter forskellige regelsæt.

Så 3D-secure afhænger primært af din indløsningsaftale.

vh

Tilmeldt 15. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Jeg vil starte med at sige, at jeg arbejder hos Yourpay.

Men derfor ved jeg også rigtig meget om mulighederne på markedet.

Yourpay er smart, fordi du har indløsningsaftale og betalingsgateway i én. Du slipper for at have flere partner, som du skal være i kontakt med. Det skal du fx med Nets eller Quickpay.  

Vi fri support over telefon og mail. Hos Stripe får du kun mail support.

Vores Kunstige Intelligens er en unik sikkerhed, som forhindre kreditkortsvindel. Du finder den ikke andre steder på markedet. Du kan læse mere om den her:  https://www.version2.dk/artikel/danskudviklet-ai-mod-kortsvindel-tjekker-facebook-profiler-og-tasterytme-766675

Vi har heller ikke rolling reserve, som ellers er meget normalt blandt indløserne fra markedet. Det betyder, at hos os får du alle dine penge udbetalt på én gang.

Vi tilbyder gratis teknisk support til alle vores kunder. Så hvis du skal have hjælp til opsætning, fejlfinding eller noget tredje, så hjælper vi gratis med det.

Vi har også prisgaranti. Det betyder, at hvis du får en god pris fra en af vores konkurrenter, så matcher vi prisen eller giver dig en endnu bedre.

Du er meget velkommen til at ringe til vores konsulent Mia på 70 555 685 eller sende hende en mail på mib@yourpay.io, så giver hun et skarpt tilbud baseret på din forretning.  

Rigtig god dag.

Venlig hilsen

Line 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger ligeledes Stripe og det fungerer helt fint :)

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil ikke hijacke tråden yderligere, så Thomas Jensen, jeg kontakter dig/jer lige på jeres support. Jeg mener ikke, at det er ikke så sort/hvidt som du lægger op til ;-). 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FYI. Jeg har netop opdateret kortgebyr.dk. De vigtigste ændringer er epay's priser, som er steget en del, og at Verifone har droppet deres betalingsgateway og derfor er fjernet fra listen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er dejligt at se at du heller ikke kunne finde på at hijacke en tråd, med reklame eller anden agenda Ulrik... Skal din egen gateway ikke også ind og sammenlignes, for overskuelighedens skyld?

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte du ikke scanpay .)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Pedersen:

Det er dejligt at se at du heller ikke kunne finde på at hijacke en tråd, med reklame eller anden agenda Ulrik... Skal din egen gateway ikke også ind og sammenlignes, for overskuelighedens skyld?

Det var ikke et forsøg på at hijacke tråden og jeg beklager hvis det så sådan ud. Det var blot til orientering hvis Miriam havde brugt kortgebyr.dk. Det var desuden ikke mig der gav dig 1 stjerne.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)