Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Disruption marketing åben tilgang til alt?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst en del om disruption - ikke at forveksle med disruptive - men hele bevægelsen der ligger bag content marketing: At det skal være indholdet, der trækker kunderne til af fri vilje, i stedet for at man forsøger at pille ved den fri vilje. At der så ligger noget nudging i content marketing alligevel, er underordnet i dette tilfælde :D

Hvis nu scenariet er, at man poster blogs om tendenser indenfor marketing og branding til download for alle - selvfølgelig også med henblik på at skabe leads/konverteringer - hvordan passer en eksklusivitetstanke så ind i den form for markedsføring? Jeg tænker her en form for "kundeklub", hvor man kan få early bird invitationer til arrangementer, adgang til flere whitepapers etc.

Umiddelbart er min tanke om disruption i marketing, at der er en punk-tankegang bag. Ens produkt taler selvfølgelig til et bestemt segment, men tilgængelighed er nøgleordet. Det eksklusive ligger i den klassiske, tidligere generation af marketing, som folk er trætte af at skulle gennemskue.

Hvis man forestiller sig, at ens forretningskoncept skal holde til de unge fra 00'ernes indtog i ens marked, tænker jeg, at de umiddelbart vil frasortere en eksklusivitetstanke over en direkte tilgang til alle emner.

Er det et forkert bestik at tage af generationsskiftet i markedet?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)