Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit pitch i orden når jeg siger "Bliv medejer af et fransk vinslot for 1.000 kr."

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kiggede lige kilde koden igennem det er https://webeditor.one.com/.  jeg har ingen kendskab hvor meget der kan arbejdes videre med dette system ,men så der kan man også vælge Wordpress som standard det kunne være en løsning at vælg et flot  Premium Wordpress tema  https://themeforest.net/

man kan altid tjekkede om temaet bedste mulig selv om ikke 100% valid om er så dårligt eller godt tema er det et godt fingerpeg om temaet er godt at tjekke et først med  https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

wp-rocket.me det retter mange fejl image optimere fart har jeg imagify der bruger jeg også autoptimize plug in og Wordfence sikkerhed plug in 

jeg har dog ikke kendskab https://webeditor.one.com/  så jeg ved ikke om det er nemmeste forsætte nuværende system  , dog ved jeg meget om wordpress

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det er en god ide. Men inden du kommer videre er det vigtigt at du "brusher up" dit materiale

lidt og er alle steder, YouTube med videoer, Instagram med flere billeder, Facebook side, Google business side,

Google+ etc. Det er utrolig vigtigt i dag at være alle steder. Jeg vil også foreslå du lave noget information på

engelsk.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kommer vinene til at ligge rent prismæssigt?

De to steder hvor jeg er medlem, og har fordele der minder lidt om de skitserede, starter de hhv. omkring 200 kr. og 500 kr. pr flaske (jeg skal aftage et vist antal om året).

For nogle er det måske i overkanten, så nogle prisindikationer kunne sikkert også være en god ide at have med på hjemmesiden.

Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Vinene kommer prismæssigt til at ligge i lejet 75 - 100 kr. hvis de skal købes i Danmark.

Kommer man forbi slottet i Bordeaux vil jeg tro at prisen er 50-75 kr. 

Den højere pris i Danmark, skyldes selvfølgelig omkostninger til transport samt dansk afgift

Mvh. 

Michael 

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

jeg kan lide ideen - jeg er sikker på at det kan være værd at køre bilen til Frankrig og købe vinen.

P.S jeg har meldt mig til:-) 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super spændende, og priser hvor alle kan være med.

Jeg har lige udfyldt formularen på hjemmesiden, så må vi se hvad der sker.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende projekt :)

Jeg tænker du bliver nødt til at få mere bindende tilmeldinger - ellers har det ingen "værdi" i forhold til at kunne låne i banken.

En uforpligtende tilmelding ser jeg ikke som optimal.

Hvordan det bedst skrues sammen, således at kunden samtidig ikke risikerer at miste noget, hvis projektet ikke bliver til noget ved jeg ikke lige - men det er et par punkter som bør undersøges.

Jeg tror måske også jeg ville hæve "billetprisen" til 2 - 4.000 , for ikke at have så mange at forholde sig til - både administrativt, men også i forhold til udleje ( som samtidig skal beskrives meget mere eksakt)

Go vind

Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tankerne i mit projekt er bestemt inspireret af Chateau de Haux, hvor jeg selv har arbejdet i 1 år. Men der er da intet til hinder for at være med i begge ejendomme, og dermed kunne smage vinene op imod hinanden. 

Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Tak for mange gode input. 

Du har bestemt nogle gode pointer, og jeg sætter pris på at du har taget dig tid til at skrive et langt indlæg til mig. 

Jeg er i gang med at justere siden til, og skal i denne uge mødes med en advokat for at drøfte forskellige konstruktionsformer. Planen er bestemt at folk skal købe en aktie og dermed blive medejere. 

Når jeg er lidt længere, håber jeg at du igen vil bruge lidt tid på at kigge siden igennem. 

De bedste hilsner. 

Michael

Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. 

Jeg har fået skrevet et svar til dig som et nyt indlæg i tråden.

Michael

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)