Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan lader jeg andre få del i min profit?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg gør mig i Betfair trading. Korteste måde at forklare hvad det er, er ved at sammenligne det med aktiehandel. Her er det blot indenfor sportens verden, hvor man analyserer odds og statistikker, bl.a. sammen med nyheder om f.eks. et fodboldhold. Herefter kan man vælge sine strategier, og så både købe og sælge bets. Du kan evt. Google Betfair trading hvis du ønsker vide mere.

Summa summarum, De sidste 14 måneder har jeg i gennemsnit haft en profit tæt på de 30% om måneden. Med andre ord, jeg er ret ferm til det.

Min idé

Nu tænker jeg dog på at opskalere min Betfair trading og lade andre få del i min profit, ved at inkludere andre "investorer" i projektet.

Mit spørgsmål er blot hvordan?

Praktisk og i forhold til regler og love, er jeg i tvivl om hvordan det kan gøres. Det bliver noget med at en "investor" skal overdrage den sum til mig som han ønsker at investere, hvorefter jeg lægger denne sum oven i min egen sum og begynder at trade på Betfair for disse penge. Af resultatet som kommer ud af det, vil jeg så tage nogle procenter af profitten.

Må man det? Eller skal der laves en slags investerings forening eller anden foranstaltning?

Et helt andet spørgsmål er hvordan jeg finder mulige investorer? Her er jeg også lidt blank.

Hvis nogen ved noget eller bare lidt, så vil jeg være taknemmelig for at høre om din viden og/eller erfaring.

På forhånd tak! Smile

 

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)