Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indscanningsapp til Economic

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der har et bud på, hvor man kan få lavet sin egen app til indscanning af bilag i Economic ?

Den skal ikke kunne andet end at tage et billede af bilaget samt give brugeren mulighed for at tilknytte en kommentar og evt. et konteringsforslag. Den skal være til såvel Apple som Android.

Hvis man også har et bud på prisniveau, vil det være velkomment.

Tak.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan ikke huske om deres api understøtter dette.
Hvis det gør så er det noget jeg kan lave. Et hurtigt bud til ios og Android vil være mellem 20.000 - 30.000

Mvh Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bekendt med, at Economic har deres egen app. Jeg ved dog også, at en række bogførings- og revisionsvirksomheder har fået udviklet deres egen, hvilket jeg godt kan se som havende en udmærket pr-værdi.

Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Men løsningen kan udmærket være, at "kopiere" en af de allerede eksisterende - blot med tilføjelse af vores logo.

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er desværre ikke muligt at "kopiere" en app og tilrette den. Du er nød til at få det udviklet fra bunden. 

Det kan lade sig gøre ved at bruge en af deres API'er. (de har en gammel og en ny API. Den gamle understøtter dette, men jeg tror ikke den nye gør endnu).

Jeg tror det prisniveau  som Morten nævner ikke er helt skævt for en simpel udgave.

Hvad synes du egentlig om deres billagsmodul generelt? - Jeg synes det er besværligt at bruge til dagligdags bogføring. Der kunne jeg personlig godt tænke mig en hel anden løsning (men det er et noget større projekt end "bare" at lave en app :))

Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bryder mig ikke om deres udgave. Den er for tung, kan for meget og går for ofte ned.

Jeg ønsker et ganske simpel og funktionel app.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)