Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit website troværdigt? - bruger trustpilot

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet på at opbygge tillid til mit website (se bort fra e-mail popup.. Den er der fordi den virker :))

På forsiden er der klistret et trustpilot på når man lander med uddrag som mine andre brugere har skrevet.

Får du tillid til siden når du ser de grønne stjerner?

Jeg deler ikke konkurrencer hvor virksomhederne vil ringe folk op eller sende massevis af mails..

Jeg har også trust stjernerne på mine e-mail udsendelser...

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark, 

Jeg går ud fra, at der er tale om KonurrencerNonstop.dk. 

Min første tanke er, at din hjemmeside er meget rodet og uoverskuelig. Generelt så er det et troværdigheds-stempel med Trustpilot-stjerner, men jeg føler ikke, at du udnytter det optimalt og de er derfor malplaceret.  

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklamerne for russiske datingssites tager fokus fra Trustpilot. Beklager, men jeg finder det ikke troværdigt.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Adblocker registreret – Venligst deaktiver

Ikke på vilkår. Få eller mange reklamer - jeg gider dem ikke.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Jeg har arbejdet på at opbygge tillid til mit website (se bort fra e-mail popup.. Den er der fordi den virker :))

På forsiden er der klistret et trustpilot på når man lander med uddrag som mine andre brugere har skrevet.

Får du tillid til siden når du ser de grønne stjerner?

Jeg deler ikke konkurrencer hvor virksomhederne vil ringe folk op eller sende massevis af mails..

Jeg har også trust stjernerne på mine e-mail udsendelser...

Hvis det er http://www.konkurrencer-nonstop.dk/ som du spørger til. Så er tillid nok det sidste jeg får.

Det ligner en hjemmeside udelukkende med formål at spamme folk med reklamer og en trustpilot boks som er kastet ind midt i det hele hjælper ikke. Du skal få gjort meget mere ud af sidens design og opsætning hvis du skal virke seriøs. Fjerne de der reklamer ville nok også være en rigtig god ide, for hvad skal de være der for. Du tilbyder folk at de kan tilmelde sig konkurrencer, hvilket jeg går ud fra du tjener penge på, så giver det ingen mening at også vise dem reklamer på en side som du vil have til at virke seriøs.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige gennemgået en del af dine konkurrencer. Men det virker ikke engang som du får noget for at henvise folk (hvorfor ikke?).

Nå men. så er du jo lidt nød til at klistre hele siden til med reklamer hvis du skal tjene noget på selve siden. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selvfølgelig prøvet den anden model med affilliate konkurrencer - Det anser folk som spam.

Jeg har også prøvet at kontakte virksomheder a la dem jeg promoverer, men de store virksomheder gider ikke investere i at ligge på en konkurrence side.

Eneste muligheder for at tjene penge er: 1. Ads (Bruger Adsense), 2. Aftaler med mindre virksomheder (F.eks. Filihood og Fritidsmagasinet), 3. Simple affilliate konkurrencer.

Så det er sådan set grunden til at jeg klistrer siden til med reklamer ;)

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at blive e-mærket ?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke en webshop :)

Men det meste af min trafik lander også på undersiderne og ikke forsiden :)

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Jeg er ikke en webshop :)

Men det meste af min trafik lander også på undersiderne og ikke forsiden :)

Som hovedregel skal du være en webshop for at blive e-mærket, men ikke altid. Prøv, at høre dem ad?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)