Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MSN søgning kontra Google

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo absolut.

Jeg har ikke lavet andet end at manipulere søgemaskiner de sidste mange år.
Og derfor jeg ved hvor nem msn er at manipulere i forhold til Google.
Msn er næsten slet ikke i stand til at filtrere junk links fra reelle incoming links.
I hvert fald ikke i forhold til Google.

Men skulle de som du siger have forbedret deres teknologi, er jeg også bange for at de bliver udfordret yderligere. Jeg tror slet ikke de har været udsat for de grovkornede manipuleringsforsøg som Google har været udsat for i årevis, da deres volumen slet ikke gør det attraktivt for blackhattere at målrette deres kampagner mod dem, hvilket nok ikke har stress-testet deres teknologi for "manipuleringshuller".

Skulle de få større del af markedet er jeg overbevist om at deres teknologi bliver ramt af en voldsom anden bølge af sofistikeret spam.

Mvh,
Troels

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ER flere og flere der søger på MSN og Live.com og de sender flere og flere besøgende videre. På nogle af de sites jeg arbejder med udgør MSN og Live.com nu op til 3-5% af søgereferrers. Det er næsten det dobbelte i forhold til sidste år 

 

Jeg var lidt "væk" der jeg skrev dette indlæg...... det var præcis dette jeg mente, eller spurgte om mht msn.com. Fra at gå fra en søgning fra msn.com på under 0,1-0,2% er vi idag oppe på 1-2% men med meget meget gode placeringer!....Selvfølige er google vores alles et-og-alt.

Ville bare hører andres observationer, selv om de stadig er i de små og få.....

Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt tænke mig at vide om det generalt er billigere pr. søgeord/klik at annoncer på MSN og Yahoo end på Google? Google er totalt markedsledende, så måske MSN og Yahoo har måske sænket prisen for at lokke kudner derovre
Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirkebye.

Selvom det er et meget simpelt ja-nej-spørgsmål du har stillet, er det alligevel ikke helt så enkelt.

På visse søgeord er det billigere, mens andre ligger ret tæt op ad googles priser.

 

Jeg har sendt dig en PM med flere detaljer.

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Når nu du til daglig sidder med YSM - kan du måske svare på følgende:

Jeg kan ikke længere finde YSM links på Jubii's søgefunktion og har ikke kunne se dem i et par dage, har Jubii stoppet samarbejdet med YSM?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi afventer i øjeblikket svar fra YSM. i mandags var de flyttet over på "verdenssøgning" men idag er de helt væk, det kan jeg kun give dig ret i.

hvad jeg har hørt har de ikke stoppet samarbejdet.

Jeg har dog lagt mærke til at Jubii nu har et lille "mærke" hvor der står "enhanced by google", ved siden af deres søgefelt.

 

Jeg vender tilbage her til forumet lige så snart jeg har nyt.. 

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

caterina:

Vi afventer i øjeblikket svar fra YSM. i mandags var de flyttet over på "verdenssøgning" men idag er de helt væk, det kan jeg kun give dig ret i.

hvad jeg har hørt har de ikke stoppet samarbejdet.

Jeg har dog lagt mærke til at Jubii nu har et lille "mærke" hvor der står "enhanced by google", ved siden af deres søgefelt.

 

Jeg vender tilbage her til forumet lige så snart jeg har nyt.. 

 

 

Any news? Der er jo efterhånden ved at være gået et par dage... Smile 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er desværre ikke noget nyt.

vi har kontaktet Yahoo Search marketing, og de siger at Jubii ikke er trådt ud af samarbejdet. Det er tilsyneladende Jubii der ikke helt har styr på deres side.

Men de skulle gerne være i samarbejdet endnu...

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle der være rettet op på jubiis sponsorlinks. alle mine kunder er i hvert fald til at finde igen.

Der har ikke været nogen som helst forklaring fra jubii... desværre

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)