Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af idé

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg har en idé som jeg skal have solgt. Så jeg vil lige spørger, om Skat også trækker, hvis dte er et engangsbeløb.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - hvis du sælger en ide og derved generere et overskud er dette skattepligtig.

Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Hvis man nu har en idé og man ikke ved hvor man skal starte, hvad gør man så?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jele

Du kan starte med at google vedr. emnet f.eks. hemmelighedserklæring, fandt en artikel her, godt nok fra 2012
http://www.familieadvokaten.dk/breve-100/b100-148.html men principperne er stadig de samme.

Eftersom det jo kun er dig der véd hvad din idé er, og hvem din idé retter sig imod, kan du jo prøve at kontakte,
evt. investorer/producenter/andre/ som kunne være interesseret i din idé. (Dit segment)

Du kan få meget nyttig information på hhv. Google, ivaekst.dk og her på Amino lægger der også en del information,
vedr. dette emne - så på med arbejdshandskerne og held og lykke med din idé.

Mvh. Per 

Jele:

Tak. Hvis man nu har en idé og man ikke ved hvor man skal starte, hvad gør man så?

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt så er en ide ikke noget værd. Værdi skabes hvis man kan skabe noget og bevise at man formår at skabe sin ide fra ide til salgbart produkt. 

Det jeg prøver at sige er blot at du ikek skal forvente at din ide er særlig meget værd.

Bygger du derimod et team af de rigtige personer op og begynder at få søsat din ide så begynder du at skabe værdi men den store værdi for en køber/investor ligger jo længere du kommer i processen.

Se i øvrigt denne video

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)