Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP MED STRIPE: You have passed a blank string for 'card'. You should remove the 'card' parameter from your request or supply a non-blank value.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino

jeg har en ny webshop men jeg synes jeg får lovligt mange ordre som ikke går igennem med denne besked;

  • You have passed a blank string for 'card'. You should remove the 'card' parameter from your request or supply a non-blank value.

Så jeg prøvede selv at lave et køb, men jeg fik også denne fejl. hvad kan det være? saleo.dk

Mvh

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville ikke anbefale stripe, da vi selv har haft mange problemer med dem.

Men kan lige høre min tech om det, da det var ham som satte det op.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja har ikke hørt meget godt om dem, men vi tænkte det var en fin måde at komme igang på.

Vi finder denne fejl i undersøg i chrome "ion.checkRadio.js?ver=2.0:1 Uncaught TypeError: Cannot read property 'childNodes' of undefined"

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg har selv brugt Stripe, og helt uden problemer :)

Angående din fejl, så skal du have en udvikler, til at dykke længere ned i din kode, for at se hvorfor kort strengen er tom nogle gange. Stripe danner en token, og der må ikke medsendes nogle værdier som er tomme. Jeg kan godt give en fast pris på at ordne dit problem, hvis du er interesseret i det, så skriver du bare, jeg kan kigge på det i aften.

Mvh Jonas.

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)