Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poedit gør tema ikke virker

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg uploadede sprogfilerne ved hjælp af Filezilla. Jeg fulgte vejledninger jeg fandt på nettet, men jeg er også ny til programmet, det burde dog virke på den måde. Det undrer mig også at jeg ikke kunne få Loco Translate til at virke, som jeg også har prøvet nu. Kan der være noget galt med min opsætning af selve WP?

Fra Odense
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet igen at uploade sprogfilen til temamappen, men siden er stadig ikke oversat. Dette er nok delvist fordi WooCommerce ikke er oversat, men det virker ikke som om selve siden/temaet er oversat, udover de steder jeg selv har kunne ændre. 

Da jeg oversatte WooCommerce fulgte jeg en instruktion, men jeg er ikke sikker på om jeg gjorde det rigtigt. 

Det gjorde ingen forskel at slette cache, men skal jeg slette det fra selve WP? Jeg har googled det og der står at nogle plugins også kan give samme problem? Er det var du henviser til?

Fra Odense
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er kun sprogfilerne, jeg er dog forvirret over de forskellige ting jeg har læst. Nogle siger at både .PO og .MO filerne skal uploades andre at det kun er .MO filerne. Hvad er rigtigt? 

Undskyld, at jeg er så forvirret, men jeg vil meget gerne lære tingene. :)

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kun mo filerne er nødvenige, men, hvis du f.x. udvikler et theme er det jo så po filen man har i mappen - så andre kan finde den og eventuelt oversætte den. 

Det er lidt svært at gætte hvad du gør eller ikke gør i dine upoads, udfra dine indlæg, og så svært lige at gætte hvor fejlen er. Du startede med at skrive at temaet ikke virkede når du uploadede temaet og nu siger du det kun er sprogfilerne du har uploadet - og temaet virker ikke så? 

Hvis du kører woocommerce kan det være en blanding af theme / woocommerce der ikke er oversat. Igen - på en af dine sidste kommentarer lyder det som noget af det er oversat? 

Jeg vil nok anbefale du får een der kender til det til at guide dig og checke din opsætning. Checke hvad du har gjort og hvad du eventuelt har gjort forkert. 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lærke. Hvis du har installeret Wordpress på dansk og henter plugin Woocommerce er den automatisk også oversat til dansk i dag.

Her er Woocommerce Dansk Zip fil 

4863.WooCommerce-dansk.zip

De skal ud pakkes og lægges op med Filezilla.

Mvh. Niels

Webdesign

 

https://itwebsite.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I din webhotel admin filer går du til:

WP-content –languages – plugins – indsæt – Woocommerce-da_DK.mo og Woocommerce-da_DK.po

 

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Til de interesserede:

Det primære problem med oversættelsen var, at temaet gik ind og "overskrev" nogle af ordene fra WooCommerce, som f.eks. Cart, My Account osv. Dvs. selv om de var oversat i WooCommerce plugin, så skulle det også oversættes i selve temaet. 

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Odense
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for al hjælpen. Nu virker det hele :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)