Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke Webhoteller vil I anbefale...til en WP shop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved tråden er et par gamle, men søger selv viden til webhosting.

woocommer shop 1500+ produkter som vokser hele tiden.

ligger hos unoeuro.

-

serveren skal ligge i Danmark - om det skal være alm webhotel eller vps. Det skal bare virke inkl. Support.

Daglig backup 7 dage om ugen

hvad er fordelen ved cloudflare?

jeg søger viden til et godt setup.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

søger selv viden til webhosting.

woocommer shop 1500+ produkter som vokser hele tiden.

ligger hos unoeuro.

serveren skal ligge i Danmark - om det skal være alm webhotel eller vps. Det skal bare virke inkl. Support.

Daglig backup 7 dage om ugen

 

Hej Steen.

Vil klart anbefale https://meebox.net/da/webhotel/ Premium Pro

Har alle mine kunder sider til at ligge på Meebox, har flyttet en Webshop over fra en anden webhotel, over på en Premium Pro, som har en daglig besøg på 3 - 4500 besøg, som kører fuld upåklagelig.

Du får daglig backup 7 dage, de har C-Panel admin, og de er behjælpelig med at flytte siden, så den er køreklar.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er skiftet over til Proudwing, og er meget meget tilfreds med deres meget fleksible kundeservice og de mennesker der står bag firmaet. Mit site er forbedret væsentligt på mange områder, og flere forbedringer på vej og en super go loadtid lige nu, og man fornemmer, man bliver taget seriøst som kunde, og man kan ringe til dem, når som helst, ...det er det jeg går op i, og ikke skriveri frem og tilbage, det er support der VIL NOGET. Hurtigt, effektivt og billigt "og lidt mere ud over det" :-) De får top karakter :-) 

Lindblad1:

Ved tråden er et par gamle, men søger selv viden til webhosting.

woocommer shop 1500+ produkter som vokser hele tiden.

ligger hos unoeuro.

-

serveren skal ligge i Danmark - om det skal være alm webhotel eller vps. Det skal bare virke inkl. Support.

Daglig backup 7 dage om ugen

hvad er fordelen ved cloudflare?

jeg søger viden til et godt setup.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

hvad er fordelen ved cloudflare?

Hvis du har en langsom hosting udbyder kan det afhjælpe noget af din loading tid da de kan cache en hel del på deres ende.

Nu siger jeg "kan" fordi at det ikke er sikkert at du faktisk opnår nogen forbedring, men rettere at ting bliver værre - hvis man kigger på hvordan CloudFlare fungere, så "forventer" de at man køre hele ens side igennem deres netværk, dette tilføjer et ekstra hop som kunden skal rejse for at faktisk gå til den rigtige server, såfremt CloudFlare skal sende forespørgsler videre til din hosting udbyder (hvilket sker langt oftere end man regner med).

Så det er virkelig noget man skal teste specifikt for ens side, fordi det behøves ikke at give nogen forbedring overhovedet.

Generelt set vil du nok være bedre sat med en god hosting udbyder og måske et rigtigt CDN (CloudFlare er på ingen måde et rigtigt CDN) - ikke nok med det er der nogle sikkerhedsproblemer ved CloudFlare så som at de virker som "Middleman" i alle forespørgsler, hvor der bliver sendt personlige oplysninger frem og tilbage - noget som jeg personligt er meget imod - problemerne er beskrevet her: http://cryto.net/~joepie91/blog/2016/07/14/cloudflare-we-have-a-problem/

Lindblad1:

serveren skal ligge i Danmark - om det skal være alm webhotel eller vps. Det skal bare virke inkl. Support.

Daglig backup 7 dage om ugen

Hvis serveren skal ligge i danmark (Kan ikke rigtigt se hvorfor, men lad dig om det) - så tag Proudwing, de har både webhoteller samt VPS'er (Nok ikke at du har brug for en VPS).

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

tak for dit svar og beskrivelse, ja okej det behøver måske ikke lige være DK serveren ligger, der skal bare være dansk support :-)

omkring webhotel og vps var bare en forspørgelse omkring produktet.

du skal være velkommen til at sende mig en ide om opsætningen og hvad du tænker kan bruges til min shop af webhotel har hørt en masse godt om jer fra andre firmaer.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)