Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LEVERANDØRER

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hejsa!

Jeg ville godt starte min egen virksomhed men ved ikke lige pt. hvad det er jeg skal starte op. 

Det største spørgsmål jeg mangler er bare - Hvor kan jeg skaffe de her leverandører fra?

Nogle ideér?

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ret bredt spørgsmål. 

Jeg synes du skal sætte dig ned og finde ud af hvad der interessere dig og hvad du vil arbejde en hvis del ud af bukserne på for at få succes.

Husk på at det er vigtigt at du brænder for dit produkt og din shop. 

Vh Andreas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Primodo:
men ved ikke lige pt. hvad det er jeg skal starte op. 

Det største spørgsmål jeg mangler er bare - Hvor kan jeg skaffe de her leverandører fra?

 

Undskyld men noget af et tåbeligt indlæg du kommer med, forventer du at vi skal vide hvad du skal starte op med ?  leverandører finder man mår man har fundet ud af hvad det er man vil starte op. 

Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tåbeligt? Jeg spørger for at få en ide på, hvor jeg kan skaffe en leverandør.
Så hvad er dit problem? Måske du bare burde svare med repeskt ligesom de andre.
Har ikke brug for folks viden som kommer med sådan en attitude. Så bare skrup væk fra opslaget tak.

Heller spørger dumt og få et svar og lære af det.

Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for svaret Andreas!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Primodo:
Måske du bare burde svare med repeskt ligesom de andre.

Frem for at belære mig om respekt, burde du måske hellere tænke lidt over hvad det er du skrive, frem for at spilde vores tid på en respektløs måde.  Hvordan i alverden forventer du at vi skal kunne svare på hvad du skal starte op?  Du har ikke en gang gidet at søge i gamle indlæg, for så ville du se at jeg har skrevet flere indlæg om hvordan man finder leverandører.

 

 

 

 

Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

''Spilde vores tid'' Altså hvis du er utilfreds så lad da vær med at svar? Det er da ikke dit job at svare folk herinde? Så måske burde du bare ignorere det her istedet og komme videre. Andreas svarede da fint på mit spørgsmål og ser ikke han havde et problem i det? 

Siger ikke folk skal guide mig hele vejen frem, men gi et hint til hvordan man kan skaffe en. Via hjemmesider eller noget andet.

Du burde bare komme videre i livet.

Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 105
Fra  Vores Fysioterapi v/Morten Brødbæk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Helt åbent spørgsmål:

Hvilke interesser har du? Hvad ved du noget om?

Mvh. Morten

Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg interessere mig meget angående tøj. Jeg har prøvet at kontakte en/flere leverandør angående tøj, men intet held... Derfor er håbet lidt gået fra der og prøver nu at finde noget nyt. Har også længe tænkt at det måske ikke var den bedste idé, da der er mange som prøver at få deres eget mærke ud men tit går i vasken.

Men interesser mig meget for

Tøj

Ur

Armbånds smykker

Sko

Til mænd

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du lyder som en snotforkælet unge, der ikke er aldrig har skulle gøre noget selv, ikke en gang tænke før du skriver!  Nu er det jo sådan at site her er rent faktisk afhængig af folk som mig og andre, der gider bruge tid på at svare seriøse spørgsmål, men der må sgu være grænser for hvor dumt man kan spørge.

Hvorfor er det lige du ikke har søgt i de gamle indlæg, så havde du længe fået svar på dit spørgsmål mht. leverandører.  

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)