Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed med ide' søger know how på app udvikling o mulighederne heri.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er en nystartet virksomhed(2 personer) som har en ide' til et produkt. Produktet kræver udvikling af app til både ios og android. Da virksomheden er i opstartsfasen, søges der primært MEGET billig arbejdskraft, som i starten vil udgøre konsulent/rådgivning omkring muligheder evt. medejerskab hvis den rette kandidat er der.

Vi er ikke så kritiske så hvad enten det er en erfaren app udvikler eller studerende indenfor området. 

Vi søger en person/hjælp til know how indenfor muligheder omkring app, herunder opsætning og funktionalitet. Vi søger hjælp til mulighederne indenfor kommunikation app's imellem. Vores app skal kunne kommunikere med app's som spotify, træningsapp mfl.

Nogen der kan hjælpe med, hvordan vi kunne finde sådan en person, evt. nogen der selv har lidt erfaring, således vi kan få testet om vores ide' kan lade sig gøre.
Evt. kunne en med interesse i en andel også være interessant for os.

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du fundet en til at lave din app? Ellers vil jeg meget gerne hjælpe. Du kan kigge på det jeg tidligere har lavet på moonsted.com

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Beklager det sene svar, der har lige været en del at se til. Hvor er du fra i landet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)