Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad bruge du af udleveringssted modul der virker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger lidt erfaring med udleveringssted modul, jeg har selv brugt vconnect førhed, den nye er der problemer med at få til at virke ordenligt.

prøver pt. smartsend modul - fungere endeligt meget godt men deres "vælge afhentningssted" er meget diskret.

Jeg kan godt lide det at man får et kort der popper up med udleveringssteder og kunden kan klikke der på.

Sender med Post Danmark, så noget der fungere der til.

Feedback søges

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

Jeg søger lidt erfaring med udleveringssted modul, jeg har selv brugt vconnect førhed, den nye er der problemer med at få til at virke ordenligt.

prøver pt. smartsend modul - fungere endeligt meget godt men deres "vælge afhentningssted" er meget diskret.

Jeg kan godt lide det at man får et kort der popper up med udleveringssteder og kunden kan klikke der på.

Sender med Post Danmark, så noget der fungere der til.

Feedback søges

Hvilket shopsystem bruger du?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Woocommerce

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er fx http://www.webshipr.dk/ men der er ikke så mange woocommerce  post danmark moduler at vælge imellem desværre. 

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lindblad,

Pakkelabels.dk har udviklet et fragtmodul til Woocoomere, som understøtter blandt andet Post Danmark.

Modulet er helt gratis for vores brugere på Pakkelabels.dk.

Vi har ikke officielt frigivet der endnu, men nogle af vores brugere benytter den allerede.

Hvis du ønsker at prøve modulet, så smid os en e-mail på kundeservice@pakkelabels.dk :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

Hej Lindblad,

Pakkelabels.dk har udviklet et fragtmodul til Woocoomere, som understøtter blandt andet Post Danmark.

Modulet er helt gratis for vores brugere på Pakkelabels.dk.

Vi har ikke officiel frigivet den endnu, men nogle af vores brugere benytter den allerede.

Hvis du ønsker at prøve den, så smid os en e-mail på kundeservice@pakkelabels.dk :-).

Hvad med magento? 

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Opsvinget.dk,

Vi har netop færdigudviklet et fragtmodul til Magento, som understøtter DAO365, GLS og PostNord.

Modulet er ligesom WooCommerce-modulet helt gratis for vores brugere på Pakkelabels.dk.

Vi har ikke officielt frigivet modulet til Magento endnu. Hvis du ønsker at prøve modulet, så smid os en e-mail på kundeservice@pakkelabels.dk :-).

Mvh. Nicklas

opsvinget.dk:

Nicklas Nguyen:

Hej Lindblad,

Pakkelabels.dk har udviklet et fragtmodul til Woocoomere, som understøtter blandt andet Post Danmark.

Modulet er helt gratis for vores brugere på Pakkelabels.dk.

Vi har ikke officiel frigivet den endnu, men nogle af vores brugere benytter den allerede.

Hvis du ønsker at prøve den, så smid os en e-mail på kundeservice@pakkelabels.dk :-).

Hvad med magento? 

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)