Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaringer med outsourcing af AdWords og SEO

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle eksperter

Er der nogle af jer som har erfaringer med at outsource AdWords og SEO til udlandet Der er tale om Dansk SEO og AdWords. 

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Jeg ville ikke gøre det. SEO er meget tekstbaseret og dermed kræver det også, at man formulere sig på korrekt dansk. Jeg har haft en kunde tidligere, som fik lavet noget i udlandet og da han fik det retur var al tekst fra Google Translate - Not so good! 

Det udelukker selvfølgelig ikke, at der kan være enkelte i mellem som sikkert er gode, men vil du løbe risikoen og betale for den samme ydelse 2 gange, når du får det retur og skal have lavet det om? :) 

Jeg stiller mig selvfølgelig til rådighed for at give dig et fornuftigt tilbud :) 

De bedste hilsner 

Anita 

Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ikke hvis det skal gøres ordentligt... god SEO afhænger ofte af godt sprogkunskab, eftersom man skal prøve at optimere siden til at findes på relevante ord.  Kort sagt, du skal bruge en flydende dansk talende til søgemaskine optimering af danske hjemmesider

Koding og andre web-building tasks kan man sagtens outsource, men jeg ville ikke med SEO.

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita 

Hvad tænker du så omkring AdWords/SEM kan man outsource den del? 

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen! 

Jeg ville personligt ikke gøre det. Heller ikke med Adwords. Adwords handler i høj grad om, at sammenfatte de rette tekster med de rette søgeord til den rette kunde. Det betyder bl.a. at et indgående kendskab til forbrugeradfærd i det pågældende land er ret vigtigt. Ligesom formulering af teksterne er essensielt for, at det fremstår professionelt. 

Det er klart, at hvis du operere på et udenlandsk marked, så kan du sagtens gøre det, F.eks. Indien, så hav en indisk ansat til at løse denne opgave (Det ville jeg aldrig kunne gøre for dig, fordi jeg ikke kender sproget og deres marked). Hvis du operere på det danske marked vil jeg altid vælge dansk :)

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan vel godt være danskere der er bosat i udlandet (typisk asien) som kunne gøre det til en fornuftig pris. 

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jholk:

Der kan vel godt være danskere der er bosat i udlandet (typisk asien) som kunne gøre det til en fornuftig pris. 

Rigtigt! Det var bare ikke umiddelbart min tanke, at spørgsmålet skulle forstås sådan, men du har ret og så er der jo intet problem i det :)

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt, hvis jeg kan finde nogle danskere som er bosat i asien, så vil det være perfekt. Er der nogle herinde som kender nogle?

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør det desværre ikke umiddelbart :) 

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at prøve freelancer her på Amino ?
Kommer måske også lidt an på hvor stor opgaven er og hvor ofte etc.

Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)