Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken host kan anbefales til mini webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en lille hobbyvirksomhed (bygrarup) som ligenu kører via hhv instagram og en Facebook side.

Jeg pusler med en masse udvidelsesmuligheder, og har en drøm om at det kunne ende i en lidt større indtægt.

Jeg har kigget lidt på at lave hjemmeside, for at skabe en bedre brugeroplevelse og gøre det hele mere gennemskueligt. Men er ikke fan af at der står wordpress e.lign. efter.

Jeg er med på at selve domænet er gennem dkhostmaster.

Hvilket site bruger i til hosting og hvorfor?

Det skal helst være så let og overskueligt som muligt. Og gerne ikke koste en formue. :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange muligheder for hosting, og det behandler selvfølgelig om dit behov.

Unoeuro har et ganske godt produkt :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

LouiseGrarup:
Jeg har kigget lidt på at lave hjemmeside, for at skabe en bedre brugeroplevelse og gøre det hele mere gennemskueligt. Men er ikke fan af at der står wordpress e.lign. efter.

Hej Louise Grarup

Jeg synes det er nogle fine ting du laver:) God ide at prøve at udvide forretningen med en Webshop eller en Hjemmeside?

Hvis du taler om at starte en webshop?? Er der flere udbydere, umiddelbart vil jeg anbefale dig en hostet løsning og en med så lave etablerings omkostninger som muligt. 

Hvis du vælger en hosted løsning er du fri for at at skulle holde en webshop opdateret, sikker eller vedligeholde en server. Du kan starte din egen webshop for 299 pr. måned. Inklusiv betalingsgateway, og så kan du ansøge om at få en indløsningsadtale hos clearhaus.com

Men som sagt hvad er din plan?

Hjemmeside eller webshop?

God arbejdslyst

René

Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak:)

Planen er webshop med tilhørende blog.

Laver mange opskrifter. Og tænker at små gratis opskrifter og guides kunne være med til at udvide kundekredsen betydeligt.

Jeg er desuden i gang med et samarbejde med en dygtig pige omkring illustrationer og andet i samme stil. Så vi forsøger meget at samle væres idé hav til noget konkret, og indsamle så meget viden som muligt.

Vi har baggrunde som hhv. Datamatiker stud. Og udd. Multimedie grafikker. Så vi har noget viden selv.

Men synes hele webshopkonceptet hurtigt bliver stort når man går mere i dybden.

Dem vil jeg lige kigge nærmere på.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Min anbefaling vil væreat oprette en test webshop hos Weebio.dk - det er gratis at oprette en testshop og jeg tror med dine kreative evner at du kan komme rigtigt langt fordi

Det er ikke nødvendigt at have kendskab til kodning eller html. og du kan selv arbejde med fx dit webdesign. Det er et super nemt system som ikke forudsætter du kan alle mulige tekniske ting for at komme i gang. Men når i begge har disse kvalifikationer så står i stærk uden at drukne i tekniske ting. 

I en Weebio webshop er bloggen inkluderet.

Jeg synes det er brand god ide at at have fokus på at blogge for det er overset mulighed blandt mange entreprenører og derfor synes jeg du skal komme i gang, kan du skrive og har du noget på hjertet så er det bare at komme i gang med at blogge. 

God arbejdslyst

Skriver lige til dig..

René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)