Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

efterlyses: standard forretnings-vilkår/betingelser på dansk og engelsk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som sidder med en standardtekst som kan bruges for alle normale services? 

altså til at sætte ind i min webshop

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidst, jeg spurgte, var der ikke copyright på den slags, så du kan måske finde en god en hos en af dine konkurrenter eller ligestillede? Måske en stor en, som må formodes at have haft advokatbistand. Husk at udskifte ALLE henvisninger til den, du kopierer fra. Jeg har faktisk været ud for nogen, som har glemt det, dog i en anden aftaletekst.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:
Sidst, jeg spurgte, var der ikke copyright på den slags- du kan måske finde en god en hos en af dine konkurrenter  Måske en stor en, som må formodes at have haft advokatbistand. 
hvor spurgte du dog om det? Der er fuld copyright på alle tekster - man må aldrig bare tage noget fra en anden side - total og fuld copyright (om man opdages er anden sag)
De store (og smarte) lægger ofte en tekstmæssig lille finte ind - for let at kunne finde helt kopierede tekster - de vil da ikke betale dyre advokater for at udarbejde noget som andre så stjæler

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input..., men hvis man sender mig deres standardformuleringer her, er det vel ok, at jeg bruger det. 

Forstår ikke hvorfor jeg ikke hører fra en venlig sjæl..,. der er da ellers langt langt dummere spørgsmål end dette som stilles på nærværende forum og får langt større opmærksomhed. 

mvh 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

musico:

Tak for input..., men hvis man sender mig deres standardformuleringer her, er det vel ok, at jeg bruger det. 

Forstår ikke hvorfor jeg ikke hører fra en venlig sjæl..,. der er da ellers langt langt dummere spørgsmål end dette som stilles på nærværende forum og får langt større opmærksomhed.

ja hvis nogen sender dig dem og siger du må bruge dem skriftligt så må du naturligvis det. At der ikke er nogen der gør det her - kan skyldes de synes de selv har bøvlet med dem og måske betalt for dem, og derfor ikke vil give dem gratis videre - men du kan jo læse en række forskellige og lade dig inspirere ligesom jeg tror der må findes en del på forbruger sider at hente f.eks http://artikler.medialine.dk/handelsbetingelser-webshop/  uden nogen garanti for alt er korrekt der 

At der ikke er nogen der smider deres 100% garanteret korrekte betingelser videre, er ikke mere mærkeligt end at de ikke giver dig en masse billeder osv - de kunne også risikere det blev brugt af en ren konkurrent til dem

Du har sikkert ret i, at svarfrekvens ikke i sig selv afhænger af spørgsmåls lødighed, men også af interessen for emnet og ulyst til at tage ansvar for en skabelon her måske Stick out tongue

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Jørgen Kirkegaard:
Sidst, jeg spurgte, var der ikke copyright på den slags-(...)
hvor spurgte du dog om det?

Jeg beklager, at jeg var lidt upræcis her. Jeg tjekkede det op hos min advokat, Jesper Rasmussen (H) fra Pro Erhvervsadvokater, som præciserer, at det er svært at få copyright på sådanne tekster, men man bør alligevel kun lade sig inspirere, IKKE kopiere.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

enig i at mange af den type tekster kan være så helt ens at man ikke får rettighed - men har man ex anvendt en dyr advokat på at få dem udarbejdet, og der indgår nogle formuleringer som er unikke, så er der copyright fuldt ud -Man risikerer at få kopieret noget som er special udarbejdet -  men ja ikke så let at vinde sager på sikkert

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

super! mange tak!!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)