Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe sig ind i virksomhed, uden at lægge indskud med det samme

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at undersøge forretningsmodeller, hvor man kan købe en andel af en virksomhed, hvor man ikke lægger pengene direkte, men derimod betaler sit indskud løbende af igennem sin arbejdskraft. Jeg har fået af vide, at det bliver kaldt Rema 1000 modellen.

Er der nogen der kan guide mig i en retning, hvor jeg kan læse mere om det?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har forstået det, så sætter man krav til arbejdsbyrde og periode; fx 37 timer om ugen i 6 måneder - for x antal procenter af virksomheden. 

Det er i hvert fald det, vi er igang med at gøre, så jeg vil da også lige følge med her og høre, om der er nogle advokater, der hopper med på linjen. 

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvad, så skal man jo fra selskabet indberette værdien af anparterne til skat - som løn til den der modtager værdien, så man kommer jo ikke uden om, at man enten selv skal lægge 50-60% kontant af til skat - eller skal have en løn ud af det som er ca dobbelt så stor som den værdi af anparter man skal modtage

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)