Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan give feedback ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anybody ?

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten. selvom min side er under opbygning så er jeg overrasket at jeg kunne få 10 aftaler i hus i denne uge. men jeg mangler stadigvæk at kontakte en del forsikring selskaber men det gøre jeg først når siden er ved at blive færdig.

hvem interesserer ikke for nye eller flere kunder ? :)

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Yousef M. Tantouri:

Nogen kan give feedback på denne site ?

www.danmarksforsikring.dk

Alt er velkommen, både ros og kritik :)

Hej Yousef.

Vil være fair og ærlig.

Det er ikke kønt, og er meget sløset at se på. Virker som om du har sat det op i et standard WP template og prøver at få det bedste ud af det.

1. Ville lave et logo ikke bare en overskift
2. Slider billedet skal være relaterende eller pænnere end det som du bruger
3. Ingen symmetri i dine tilbud/billeder under slideren
4. For kedeligt

Hvis det er WP så er der 1000 og 1000 andre templates som ville kunne gøre sig meget bedre. Logo og slider billede kan købe hos istockphoto eller via en af de kundige designere her på siden eller flexer.dk.

Hvis i vil have noget sparring kan i altid skrive til mig, og jeg giver jer min ærlige mening! (Koster ikke noget) 

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok som jeg forstår der var noget andet før i WP, men jeg vil kommentere det jeg kan se nu:

1. Siden er på dansk men sproget er "sat" til engelsk "en", som er heller ikke korrekt der skal være "da-DK" eller "en_US" f.ex., det samme gælder tegnsæt, som skal være utf-8 for at vise danske specielle tegn(de spørgmålstegn i romboide, som står istedet for sp. tegn).

2. html layout er også bygget lidt weird, der er mange nuancer. Kort sagt er der nogle valg som jeg vil ellers løse på et andet måde. F.ex <center> er lidt out-of-date og jeg vil sikkert bruge en anden tilgang til at få noget centreret. Den spacing med &nbsp; hvor der står "Vi e-mailer dig når vi åbner" er klart en fejl...en stor en >.< dette hører til layout design og skal derfor løses med en padding/margin hvad-ved-jeg.

3. Stray tags - der er noget gælt med footeren, som bliver lukket to gange, en af dem bliver stray. Grunden kan være en gælt copy/paste.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)