Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde internationale leads og emails

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg rådgiver en gruppe iværksættere i effektiv B2B prospecting med e-mails inden for Manufacturing, Healthcare, Construction, Education i Europa og Asien (altså, de skal finde prospects med tilknyttede e-mails hurtigt, smart og billigt). Hvad er jeres erfaringer - hvordan gør i/har i gjort?

Tips, råd og erfaringer vil blive brugt til diskussion i næste workshop.

(Er OBS på at markedsføringsloven pt siger man ikke må sende uopfordrede tilbud pr e-mail, men husk, denne lov bliver snart ændret)

Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Kan du fortælle mig lidt om hvilke ændringer der vil være til markedsføringsloven?

Du kan se vores bud på at finde nye emner via LinkedIn. Det eneste krav er en standard Office pakke og LinkedIn gratis version.

Lad mig høre din kommentar.

Venligste hilsner

Antonio

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for dit link. Det ser lovende ud hvis det bliver gennemført.

/Antonio

Fra Lipa
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 32
Fra  OLM Business Solutions Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Den billigste måde er at hyre os så vi kan hjælpe dig med at finde gode leads.

Jeg har et outsourcing firma op her på Filippinerne som fokuserer på at finde leads til folk ligesom dig og mig.

Vi har med success arbejdet nu i 9 måneder for diverse danske, engelske og Australske firmaer om at finde leads. Det kan være et forklift firma i Sydney der ville finde detaljer på transport ejere i Singapore eller et dansk media firma der leder efter nye kunder i Jylland. 

Fremgangsmåden er simpel og der er ikke noget hokus pokus. Vi bruger ikke webscraping tools eller anden software for at finde leads. Det er vigtigt for os at kunden er glad for de kvalitets leads vi finder. Som regel finder vi kontakt navn, firma, tel, adresse, email og hjemme side. Er der andre kriterier så kan det også inkluderes. 

Vi har en flat rate på 1.50 kr per lead, min 500 leads ad gangen. De fleste af leads finder vi igennem Linkedin, krak, de gule sider og andre offentligt tilgængelige medier. Når vi er færdige viser vi kunden links og hvordan de er fundet. Vi arbejder hånd i hånd med dig som kunde for at finde de rigtige leads til netop DIN forretning. 

Tak og ser frem til at høre nærmere til en uforpligtende prøve eller samtale om hvordan vi sammen kan finde nogle nye kunder, hurtigt, billigt og effektivt. 

Med venlige hilsner fra Filippinerne, 

Morten Carstensen

Skype morten_carstensen
morten@olmsolutions.com

Tilmeldt 1. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken information finder i? Er det personlige virksomhedsemails, info emails eller kun direct-LinkedIn inmails?

Vi skal derudover bruge:
Fornavn
Efternavn
Tlf
Titel
Virksomhedsnavn
Virk.email
Virk.tlf

Er prisen så fortsat 1,5kr/lead?

Fra Lipa
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 32
Fra  OLM Business Solutions Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Ja, jeg kan skaffe alt den information for 1.50 kr per emne (som vedlagte Excel, UK Sample).

Hvis du skal have fuld adresse er det 2.00/emne. (vedlagte DK fuld info sample)

Jeg kan lave en gratis prøve for dig, skal bare brug et par basis informationer. Nemmest at fylde min form op her for 25 gratis leads

http://olmsolutions.com/lead-generation.html

Tak og ser frem til at høre nærmere.

Venlig hilsen

Morten 

[Manuel signatur med links udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)