Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop m. italienske lædertasker.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi modtager gerne flere gode inputs - hvis I skulle lægge inde med nogen :-)
Pfh. tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg synes som udgangspunkt jeres webshop er rigtig flot, gode billeder, nice design.


Et par ting I kunne overveje:

Forside: Jeg ville umiddelbart foreslå et forsidebillede med tasken mere i focus. Det ville give et hurtigere blik for hvad I handler med. I sælger luxusprodukter, så jeg ville fokusere på kvalitet og håndarbejde - f.eks med closeups af detajler i jeres slides. Videoen viser noget af det som ville være flot at se her, skindet, syningerne, håndværket.

About: efter at have læst jeres About er jeg faktisk stadig i tvivl om hvem I er: designer I taskerne selv? Er billedet Christine Holm eller et modelfoto? Hvem er mere co-founder? Beskrivelsen kunne være mere præcis og personlig og dermed mere troværdig.

Concept: I kunne med fordel beskrive jeres koncept mere indgående med tekst. Jeg ville droppe den lille animation eller style den mere. Den er cute, men designet i den er ikke på højde med resten af hjemmesiden. Jeg ville desuden hellere se begge billeder i den samtidigt.....

med venlig hilsen Lone

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Mange tusind tak for dine gode input og roser!
Vi har prøvet at få mere fokus på tasken og har taget nye billeder - og så har vi skrevet lidt mere direkte om
kvaliteten af vores produkter: www.miopelli.com

Vi vil også prøve at gøre vores ABOUT side mere konkret og ligetil - så man får et mere klart indryk af
hvem vi er!

Mange tak!  -Skulle der være flere input, vil vi mægtig gerne høre dem!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)