Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfindelse (beskyttelse)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med at lave et produkt, men dog er jeg bange for at der vil laves kopivares eller andre som stjæler ideen og dermed kan sælge det videre. Jeg er ikke sikker på om hvad man skal gøre for at beskytte produktet.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Pump United Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

For at kunne tage patent på noget, skal dit produkt være noget der aldrig er set før, og altså adskille sig meget fra noget, der allerede findes, og desuden skal produktet kunne anvendes i industriel produktion. Nu ved jeg ikke hvad dit produkt/opfindelse er, men hvis den ikke lever op til ovenstående, kan man også beskytte sit produkt ud fra reglerne om enten copyright, design eller trademark :)

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Jakob, ved du hvordan man kontakter nogen som kan gøre den copyright? :D

Fra Curitiba
Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.marcaria.com/ws/en/register/trademarks/trademark-registration-denmark?gclid=Cj0KEQjwxqS-BRDRgPLp0q2t0IUBEiQAgfMXRI7puU0p5kmlPZiL3ilcL6g6rCU0Iu1CW2IjJt-hoiMaAvTj8P8HAQ

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din opfindelse er teknisk er en ansøgning om patent en mulighed Send en pb en email til info@ludvigsenpatent.dk så sende jeg en guide om hvilke steps du skal igennem for at patentere Mvh Mogens Ludvigsen Ludvigsen

[Manuel signatur med links udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)