Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slettede plugins på wordpress side og nu kan jeg ikke komme ind på siden- HJÆLP___

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg har siddet og slettet plugins, som ikke var aktive alligevel på min wordpress side. I farten er jeg kommet til at slette et plugin, som nu har gjort at jeg ikke kan komme ind på min hjemmeside.

Jeg søger virkelig kompetent og hurtig hjælp, da siden er helt lukket pt :/

Venligst

Natascha

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan hente det pågældende plugin i zip-format hvor du havde fundet det - udpakke det - uploade det via FTP til din hjemmeside under \wp-content\plugins\

Så skulle du gerne få adgang igen.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg desværre ikke jeg er erfaren nok i wordpress/kodning til at kunne. 

Ville du evt. kunne hjælpe? Vil naturligvis gerne betale et beløb.

Man kan komme ind på siden, hvor en også viser med adgang til kontolpanelet, men når jeg trykker på denne, kommer en meddelse frem om fejl- og geninstallering af dele eller plugin.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan jeg godt hjælpe med.
Kontakt mig i personlig besked, så jeg kan få de nødvendige oplysninger for at kunne se på det.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)