Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af app

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står i den situation, jeg gerne vil have lavet en app til iOS og Android, som kort skal omhandle; Køb/salg af bestemte varer. ( ala den blå avis, blot i meget mindre skala) Fik en snak med et firma i Aarhus, som sagde en app typisk kostede 50.000 - 100.000 at lave. Hans foreslag var jeg lavede en hjemmeside istedet, for at teste markedet. Er sådan set også enig med ham, men nu er ideen blot at det skulle være via app form. Kan nogen af jer bekræfte at priserne ligger der? Skulle nogen kende nogle folk som er skarpe i apps, må i meget gerne henvise;) Dejlig dag. Martin

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Du må gerne skrive til mig: m@nsted.dk så kan jeg også give dig en pris på det :-) 

Tjek evt. moonsted.com for referencer.

God dag!

//Mathias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er Amino Freelance et godt sted at indhente tilbud på sådanne opgaver :-) 

Tilmeldt 19. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Simon, det vil jeg prøve;)

Tilmeldt 19. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt mail til dig Mathias;)

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra din beskrivelse synes jeg 50.000 - 100.000kr er billigt.
Jeg tænker din app skal have en backend til opbevaring a data, der skal være bruger login, den skal kunne lave søgninger på relativ stor datasæt, m.v. + en masse test.

Et typisk udviklingshus tager omkring 800kr/t + moms.

Jeg ville også i din situation lave en web app og teste markedet, det kan gøres hurtigt og effektivt + du vil automatisk få support for ALLE enheder med en browser (antaget de er relativ nye naturligvis). 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)