Hej Når jeg som tømrer skal sende en regning, hvor udpenslet skal den så være på materialer?? Som eksempel, jeg skal sætte 2 døre i. Skal der så stå skruer, fuge, skum, lister o.s.v. eller må man skrive "Montage af døre" Og med timerne der er brugt på det, skal man sige 6 timer á 350 kr. Eller må man også her sige "Arbejdsløn 2100 kr" Håber i kan hjælpe med svar på mine spørgsmål. |
Hej Nichlas.
Hvad angår materialer, så er det en samlet udgift. Det skal du slet ikke begynde at dele op :)
Hvad angår timepris, så har du helt ret. Hvis I har en aftalt pris, så skriver du simpelthen bare aftalt pris og beløbet.
Det er kun på timebasis af du skriver antal og timepris.
Eks.:
Hans Hansen
Hjørringvej 10
1010 Randers
Opgave:
Isætning af 2 døre.
___________________________________________________________________
Varenummer Opgavebeskrivelse Antal timer Pris
x (din varegruppe) 2 døre - aftalt pris 1 2.100,-
x (din varegruppe) Materialer til isætning af døre 1 1.000,-
____________________________________________________________________
Total ex Moms 3.100,-
Heraf moms 7.75,-
Total inkl. moms 3.875,-