Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med oversigt over de fynske golfbaner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har lavet http://www.golfbaner-fyn.dk/ der har en oversigt over alle golfbaner på Fyn :)

Hvad er godt?

Hvad er skidt?

Der vil selvfølgelig komme lidt reklamer på, men det har jeg ikke nået endnu.

På forhånd tak :)

Mvh

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart gør den det den skal, og ser relativ pæn og simpel ud. Kortet i toppen fungerer godt, synes jeg. Selve indholdet er ikke lige min... boldgade.... så der er måske nogen andre der har noget klogt til det.

Der er nogle små-ting, som f.eks. "Forside" mellem de listede golfbaner der måske ikke hører hjemme og "Flere golfbaner på Fyn" helt nede i bunden, der virker lidt overflødig når alle banerne ligger ovenover.

Det er mere en undren, men... Hvorfor kun golfbaner på Fyn? Hvorfor ikke hele Danmark?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback og alle de her baner har jeg selv spillet, og der er maaaange baner i Danmark, men er på tegnebrædtet

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en oversigt over alle Golfbaner i Danmark

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Her er en oversigt over alle Golfbaner i Danmark

Kerteminde mangler - eller er for meget på den anden :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes umiddelbart hjemmesidens struktur er god og overskuelig, til at få et indtryk af hver golfbane på.

Et par ting du kunne overveje:

Vis et billede som det første på forsiden og kortet nedenunder for at skabe en stemning. Teksten på forsiden ville have glæde af flere overskrifter og 2 spalter på en stor skærm: de meget brede spalter gør den tung at læse.

Vis flere billeder for hver bane på de enkelte banesider.

Tilføj menupunkter, f.eks i footer, om baggrunden for hjemmesiden / din egen baggrund for at lave den.

Oversæt hjemmesiden til en engelsk version.

Med venlig hilsen Lone

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik 

Umiddelbart en meget overskuelig side :) 

Jeg har læst lidt igennem dine tekster og der er enkelte steder, hvor undre mig lidt over dine formuleringer. Det er såmænd ikke katastrofalt, men blot et spørgsmål om læsevenlighed og forståelse. Jeg har nedenfor nævnt et par eksempler: 

 "...er god plads på dette sydligste fynske golfanlæg." - Denne driller mig lidt :) 

I efterfølgende afsnit, starter du med et "Men". Det er blot et lille dumt fyldeord, hvor jeg forventer noget understøttende i forhold til ovenstående. Sætningen kan sagtens stå alene uden "Men". Så den starter: "Golfbanerne på Fyn spænder også vidt i deres type....". 

Enkelte billeder er lidt sløret. 

En anden lille ekstra ting, som Faciliteter. Vi tager udgangspunkt i Sct. Knuds Golfklub: 

- Toilet? 
- Mulighed for at sidde ude med egen mad og drikke? 

- Mulighed for låne udstyr? 

Osv. 

Jeg ved godt det er småting, men du bad jo selvom at få lidt feedback, så here it goes :) 

Ha' en dejlig dag :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

når mest en reklame side få masser af  indhold siden lav en blog omkring golf på siden og lige alle mulig tips og nyheder der om golf , lav en masse indlæg med 500 ord , jeg kan se du bruger h1 og h2 overskriften siden , de lidt mindre vigtige også god ide bruge teksten h3 h4 h5 h6 

billeder der al tekst på alle de tjekkede billeder der mangler dog titler på alle de tjekkede billeder.

der mangler sociale medier på siden facebook like del og link til firma facebook side og google plus 

enkle sider mangler meta beskrivelsen denne her opdaget jeg http://www.golfbaner-fyn.dk/golfbaner/great-northern-golfbane

din side er ikke særlige mobilvenlig https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=golfbaner-fyn.dk&tab=mobile , jeg ved ikke meget om dette cms system jeg kan se ikke Wordpress så ved hvordan retter ccs htlm med plug in , men enkle billeder er store  så brug https://kraken.io/ så får lidt mere fart på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)