Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode rad for market entry?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Curitiba
Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et problem som jeg haper a fa mange gode forslag til losning pa.

Problemet:

Vi har tatt pa oss a hjelpe et firma I Brasil som produserer forskjellige bilpleje produkter a apne exportmarkedet. Firmaet er meget velansett og har blant annet ekslusiv kontrakt pa leveranse av bilpleje produkter til bilprodusenter  i Latinamerika.

De har utviklet og forberedt et produkt med etikett pa engelsk for eksport markedet. En duft-sachet eller luftfrisker. Dette hores i utgangspunktet ikke sa unikt ut, men produktet har unike features.

  1. Lang levetid – 3 maneder, jeg har testet.
  2. Selv om produktet er tenkt for a konkurrere pa bil-markedet, i.e. Wunderbaum, sa har jeg personlig en oppfattning om at det passer minst like godt, eller bedre i hjemmet. For eksempel baderom, skuffer og skap.
  3. Min oppfattning er at den viktigste forskjellen er unike dufter basert pa extract av regnskogens urter og planter. Ex. Açai, Castanha, Cupuaçu, Graviola, Murumuru m.m.

Problemet er a finne den beste metode for a bringe produktet til Danmark og Skandinavia/Europa.

Hvilke forslag kan Amino’er bidra med?

Hjemmeside for produkt-linjen

http://amazoniacarbamboo.com/

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok prøve at få dit produkt ind i dagligvare branchen, i Danmark ville det være oplagt i Superbrugsen der har et stort vareudbud, men hvis man søger det scandinaviske marked er det nok mere brugbart at tilbyde produktet til f.eks. Rema1000, Aldi eller Lidl som jeg tænker også er repræsenteret i Norge og Sverige.

Du kan også tilbyde produktet på alibaba til grossister der f.eks. kan købe en palle ad gangen.

Fra Curitiba
Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Takk for forslag, Superbrugsen hadde jeg ikke tenkt pa.

Har du selv gjort noe lignende, dvs solgt til for eksempel Superbrugsen? Hvordan gjorde du for a na frem til innkjopsavdelingen?

Ovrige Amino’er:

Har dere forslag til hvordan lykkes med den strategi som foreslas av Mr. A?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)