Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste fragtløsning til webshop med møbler?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at lave en webshop for en klient i Woocommerce med møbler og vil gerne have forslag til de bedste fragtløsninger!

Jeg kender ikke udvalget af møbler præcist endnu, men vil gerne sikre mig at der kan leveres både en skammel og en sofa og at jeg ikke pludselig løber ind i en uforudset mål/vægt-begrænsning. Men fragt-løsningen/løsningerne skal selvfølgelig også være til konkurrencedygtige priser. Så jeg sigter lidt bredt lige nu, for at få et overblik over mulighederne.

På forhånd tak for alle forslag og gode råd i øvrigt!

Bedste hilsner,

Ulrik

Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik, 

LGT / Bring løsning er den mest optimale, de håndtere idag mere end 7000 af vores årlige forsendelse til et flot 12 tal. Men din kunde kan ikke forvente en fragtpris på under 450,00 kr. ex. moms. Møbler er kilo baseret og det er ikke længere muligt at få en pris pr. sæde som det var i gamle dage - desværre :-). 

Ydermere har de også et tillæg, så man kan få produktet monteret hos kunde mv. Alle andre leverer kun til kantsten og den sidste giver bare lige 2 stjerner mere. 

Mvh, Daniel 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Benytter også LGT/Bring, så det kan godt anbefales at tage kontakt hertil - men som danza nævner, så er priser under 450 ikke aktuelle. Finder du nogle der tilbyder fragtpriser herunder, så vil jeg tvivle meget på deres håndtering af møblerne. Så idag et fragtfirma som jeg nu er glad for at jeg ikke benytter. Chaufføren bremsede "let" næsten ud for mig da han kom kørende, og så kunne man ellers høre at tingene væltede rundt bag i kassebilen.

 

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ... jeg ved som nævnt faktisk ikke noget specifikt om deres planlagte udvalg af møbler, men det er en privatfamilie der tager møbler hjem fra lande de interesserer sig for - så det bliver nok meget blandet hvad de har som skal sendes, og nok primært sendes til andre privatkunder. 

Jeg synes LGT lyder lovende, men også mest som om de er der til større kvantum varer, større volumen osv., hvis det skal betale sig, korrekt? Og der er jo forskel på om man sender et natbord eller en sofa, ift. hvilken distributør der er bedst, billigst, etc., tænker jeg.

Men så kunne man måske have en aftale med GLS (eller Bring?) til møbler op til 20 kg - fx en stol, og LGT for møbler derover - fx en seng ... Jeg tænker bare højt!

Tak for input so far. Jeg bliver hele tiden klogere her på Amino :D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)