Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagespeed - Optimering af Prestashop webshop

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Gammel hund er jeg dog ikke :-)

Retter det til ved hvad du taler om, er det fair Angel

Kombineret med litespeed med fuld kontrol samt en hamrende effektiv cache vil du så mene det kan gøres?
Selve CSS og JS kodning er lavet men ikke spildt tid på det da tema udbyderen byggede temaet ud fra det.

Enig om at man foran sin browser ikke oplever 30 ms og enig i at det er en ren brugeroplevelse.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Kombineret med litespeed med fuld kontrol samt en hamrende effektiv cache

Om du bruger Litespeed, Apache, nginx eller andre vil i det tilfælde ikke betyde det store - nogle har deres fordele - vi køre f.eks, Apache med lsphp (Litespeed's PHP handler) - men hvis du har effektiv cache i brug, f.eks, den som Litespeed giver, så rammer du ikke engang din php stack - så typen af applikation kan være ligegyldig, fordi i bund og grund levere man bare noget fra en cache, som allerede er pre-rendered.

Og i det tilfælde, du kan levere dit markup / document indenfor 30ms, hvis du sidder ved siden af (eller super tæt på serveren, som 3-4ms).

Man skal vel optimere hvor der er brug for det, til det behov man lyster - vi har f.eks, lige langt vores nye side online - jeg kunne selvfølgelig smide cache på hele siden, men ser egentligt ikke nogen grund til det fordi efter min mening er den hurtig nok til det ikke irritere mig eller vores kunder (forhåbentligt).

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Alright Smile

Tak for svar.
Har arbejdet på din server før for kunder og de kører godt Lucas Yes

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)