Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og hjemmesideskabeloner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 33
Fra  Nordisk Bartending Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har et lille spørgsmål. 

Påvirker det hjemmesidens SEO og søgeresultater hvis den er lavet udfra en skabelon såsom Wordpress eller Wix, i forhold til, hvis den var lavet fra bunden, så at sige? :)

-Mvh Anders

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver det ikke at gøre.. Men lige som med en side kodet fra bunden er SEO typisk noget man aktivt skal arbejde for i en eller anden grad :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders

Både ja og nej. Det afhænger meget af det pågældende tema. Hvis et tema er dårligt bygget, og fyldt med unødvendige filer, så vil det kunne påvirke din SEO negativt. Samtidig vil et eget konstrureret design ligeledes kunne påvirke SEO negativt, såfremt det ikke bliver gjort ordenligt. 

Mit råd er at du bruger WordPress, og får implementeret et af de mere gængse temaer, så burde du være fint kørende :-) Du er velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk på nærmere sparring. 

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Hvis du benytter et nogenlunde moderne tema til wordpress burde det ikke give nogle problemer.

Det er dog vigtigt at du installerer et plugin ved navn "Yoast" (eller lign. program), så kan du lynhurtigt komme igang med at optimere dine wordpress sider til google.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)