Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger producent

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg og konen ønsker inderligt at starte vores egen virksomhed op, og i den forbindelse har vi tænkt på hvilken retning vi gerne vil gå i. Vi var begge enige om at vi ønsker at vores produkt skal være unik samt skabe værdi for folk, så derfor har vi arbejdet lidt på vores eget design af et produkt indenfor mundhygiejne området ~ eller nærmere sagt indenfor tandbørste området. Konen er uddannet tandplejer og har derfor en del viden på området som vi kan bruge i dette sammenhæng. 

Er det nogen derude som kan hjælpe os med at få vores design produceret? Er der nogen derude som vil hjælpe os med at realisere vores drøm?Big Smile

Vi sætter pris på alt jeres input .)

Mvh

Dado

Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som kan hjælpe?? Plz

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dado,

Jeg kan godt rådgive jer til at finde den rette producent. Min erfaring ift. at finde producenter udenfor EU er stor. Jeg har tabt mange penge - men det har været lærepenge.

Det er ikke noget problem for mig, at hjælpe jer videre. Tag kontakt via e-mail, så svarer jeg i dag.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent økonomisk ender man ofte med en produktion i Asien. Der er mange der producerer indenfor mundhygiejne - og derved også har de nødvendige certifikater.

Jeres drøm lyder spændende og kan da være, at vi også kommer til at forhandle for Jer, når I når så langt :-)

dbh.

Brian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)